به گزارش اکونا پرس،

پیروز قربانی  در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و مشخص‌شدن حریفان استقلال در هفته‌های ابتدایی فصل نوزدهم اظهار داشت: بازی‌های استقلال تا هفته ششم سنگین است اما معتقدم تیمی که قصد دارد قهرمان لیگ شود نباید خود را درگیر قرعه کشی کند.

وی درباره اینکه شرایط استقلال با سالیان گذشته چه تفاوت‌هایی دارد، گفت: این تیم نسبت به گذشته تفاوت عمده‌ای نکرده است و تنها مربی‌اش عوض شده ولی بعد از آغاز بازی‌ها، بهتر می توانیم در مورد استقلال نظر بدهیم.

پیشکسوت تیم آبی‌‎پوش پایتخت درباره وضعیت نقل وانتقالات باشگاه، گفت: نظرم این است که بازیکنان معمولی به تیم اضافه شده‎اند مگر اینکه یاران جدید با عملکرد خود، خلاف این موضوع را ثابت کنند. اکنون زمان نقل و انتقالات است و بازیکنان جدید مانند هندوانه در بسته هستند؛ نمی توانیم به راحتی در موردشان صحبت کنیم. باید ببینیم با شروع فصل و حضور در بازی‌های پیش‎رو چطور خود را نشان می‌دهند.

قربانی درباره دربی سرخابی‌ها در هفته چهارم از فصل نوزدهم گفت: هنوز زود است درباره دربی صحبت کنیم. تا هفته چهارم ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. به هر حال هر ۲ تیم، اقدام به تغییر مربی‌ در ابتدای فصل کرده‎اند و تفکرات فنی این دو تیم هم تغییر کرده است.

وی درباره اینکه آیا  دیباته  می‌تواند برای استقلال مهره مفیدی باشد یا خیر، گفت: من شناختی از این بازیکن ندارم و فقط می‌دانم که قدش خیلی بلند است!

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد  استراماچونی  گفت: باید به این مربی فرصت داد زیرا او از کشور دیگری به ایران آمده و طبیعتا با فرهنگ ما غریبه است. او نیاز به زمان دارد. از سوی دیگر معتقدم حضور یک دستیار ایرانی می‌توانست به استراماچونی کمک بیشتری کند. البته برخی از دوستان هم هستند که می‌گویند لزومی ندارد یک ایرانی کنار این مربی ایتالیایی قرار بگیرد ولی امیدوارم روزی نرسد که استراماچونی به این موضوع اعتراف کند.

او در خصوص جدایی خودش از جمع آبی‎پوشان در ابتدای تمرینات پیش‎فصل اظهار داشت: اگر من می‌خواستم آویزان استقلال باشم، خودم از حضور در این تیم کناره‌گیری نمی‌کردم و به عناوین مختلف در تیم می‎ماندم، اما دنبال این کار‌ها نیستم. در همان شب مراسم استقبال استراماچونی استعفا دادم و رفتم.