به گزارش اکونا پرس،

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم ما از دو، سه هفته پیش آماده بود. تاخیر در شروع لیگ یک مقدار به ضرر ما شد چون ما ۱۰ هفته است که شدید تمرین می‌کنیم اما شرایط مسابقات در هر صورت آماده نبود و ما چاره‌ای نداشتیم. ما خودمان را برای ۱۰ مرداد آماده کرده بودیم و این سه هفته تاخیر مقداری به ضرر ما می‌شود. شرایط تیم خوب است و بازیکنان آماده هستند.

او درباره مذاکرات این باشگاه با امید ابراهیمی و امید نورافکن هم توضیح داد: من نمی‌خواهم اسم بیاورم. چند روز است که کادر فنی به ما اعلام نیاز کرده است و اسم سه، چهار بازیکن را به ما داده‌اند. در حال مذاکره هستیم و نتیجه را در اسرع وقت اعلام می‌کنیم. ابراهیمی و نورافکن هم بازیکنان خوبی هستند و خیلی خوب است که در خدمت آن‌ها باشیم اما با بازیکنان دیگری هم مذاکره کرده‌ایم. نکته اینجاست که نباید یک طرفه نگاه کنیم. آن طرف قضیه بازیکن، باشگاهش و مدیر برنامه‌اش هم هست که باید با آن‌ها هم صحبت شود. تازه سه روز است که باشگاه الاهلی اعلام کرده که ابراهیمی بازیکن آزاد است و باید ببینیم اصلا او می‌خواهد به ایران برگردد یا خیر. نورافکن هم هنوز تحت قرارداد باشگاهش است. تلاش می‌کنیم انتظارات کادر فنی را برآورده کنیم.

او درباره احتمال پیوستن کاوه رضایی به سپاهان هم بیان کرد: او بازیکن بسیار خوب و قدری است اما هیچ‌وقت با او مذاکره نکردیم ولی می‌دیدم که در فضای مجازی می‌گفتند پس چرا کاوه رضایی را جذب نکردید. یکسری ما را تحت فشار می‌گذارند و معلوم هم نیست چرا این کار را می‌کنند. انگار من می‌خواهم از سوپرمارکت خرید کنم!

تابش درباره نامه فدراسیون به قلعه‌نویی برای حضور در کمیته انضباطی و ارائه توضیحات در خصوص صحبت‌هایش در رسانه‌ها اظهار کرد: بله او یا وکیلش برای ارائه توضیحات به آن‌جا می‌روند. ان‌شاءالله که خیر است.

مدیرعامل سپاهان در خصوص شکایت از برخی افراد حاشیه ساز در فضای مجازی هم، گفت: هواداران سپاهان میلیونی هستند و اکثرشان کارشناس، خوب و منطقی هستند ما آن‌ها را خیلی دوست داریم اما عده اندکی هستند که معلوم نیست وابسته به چه گروهی هستند یا از کجا خط می‌گیرند و دنبال مسائل دیگری هستند. اصلا نمی‌دانیم از کی طرفدار سپاهان شده‌اند. چند نفر اتهاماتی وارد و فحاشی کردند. باید بیایند و این اتهامات را ثابت کنند. یکی دو نفر مشخص شده‌اند و اقدامات قانونی در موردشان به عمل آمده و باید پای حرفشان بایستند. جالب است بعضی‌ها پیام می‌دهند که بیا ما را هم بگیر! آقایی که این پیام را دادی مطمئن باش تو را هم می‌گیریم. مملکت قانون دارد. ما اگر اقدام قانونی نکنیم می‌گویند حتما ریگی به کفشمان است.