به گزارش اکونا پرس،

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ نوزدهم برابر ماشین سازی با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد که پس از پایان بازی استراماچونی مرد ایتالیایی واکنش تندی را از نداشتن مترجم ایرانی در کنار خود روی نیمکت آبی پوشان نشان داد.

البته رسیدگی به امورات تیم و هماهنگی حضور مترجم ایرانی و گرفتن آی دی کارت برای وی از سازمان لیگ بر عهده سرپرست تیم یعنی جواد زرینچه خواهد بود که به نظر می‌رسد انتخاب وی از سوی فتحی کمی کم لطفی به آبی پوشان شده است چرا که سرپرست تیم در صورتی که اگر قبل از بازی امروز یک مترجم کنار استراماچونی قرار می‌داد احتمال داشت استقلال بازی را واگذار نکند و حرف‌های مرد ایتالیایی برای آبی پوشان ترجمه می‌شد و آن‌ها بهتر می‌توانستند ایده‌های مربی را در زمین پیاده کنند و مدیر روابط عمومی هم در این کار عملکرد مناسبی نداشته است.

چرا که پس از پایان بازی فتاحی هم اعلام کرد فردی از باشگاه استقلال برای نشستن مترجم روی نیمکت درخواستی نکرد که این مساله ضعف آبی پوشان را نشان می‌دهد.

البته از بحث انتخاب نادرست زرینچه به عنوان سرپرست که بگذریم نبود معاونان در باشگاه استقلال معضل دیگری است که این روز‌ها استقلال را به چالش کشانده است و در این میان هم رسما مدیریتی از سوی فتحی دیده نمی‌شود و همه چیز به بخش روابط عمومی باشگاه سپرده شده تا شاهد بی نظمی زیادی در باشگاه باشیم و بهتر است پس از استعفای خطیر و غیبت مباشری به دلیل عمل جراحی نفرات جدیدی جایگزین آن‌ها می‌شدند.

برگزاری جلسات هیئت مدیره باشگاه استقلال هم کمرنگ شده و برخی از اعضا حتی برای رسیدگی به امور فعلی تیم هم تصمیماتی را اتخاذ نمی‌کنند.

بدون شک اوضاع بهم ریخته باشگاه استقلال باعث می‌شود تا مرد ایتالیایی به همراه شاگردانش تمرکز لازم را برای حضور در رقابت‌ها نداشته باشد و هواداران استقلال قهرمانی دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان