به گزارش اکونا پرس،

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم، اما از الان نمی‌توان به استقلالِ استراماچونی ایراد گرفت. بازیکنان استقلال شادابی نداشتند و خط دفاعی این تیم پراشتباه بود. بازیکنان ماشین‌سازی نیز از این مسئله استفاده کرده و توپ‌ها را پشت دفاع استقلال می‌انداختند تا از این راه به گل برسند.

وی افزود: هشدار می‌دهم که اگر استقلال مشکل خط دفاعی‌اش را حل نکند، در آینده به مشکل می‌خورد. مهاجمان زهر لازم را نداشتند و در خط میانی نیز نیاز به پلی‌میکر داریم. علی کریمی از شرایط آرمانی خود دور بود. اگر چه بازی خوبی نبود، اما باید به استقلال امیدوار بود و حمایت کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی قدرت لازم را نداشت، اما استقلال نیز از انسجام لازم برخوردار نبود. خطوط دفاعی تیم هماهنگ نبود. اگر چه می‌گویم باید از استقلال حمایت کرد، اما استقلال نامش استقلال است و بازیکنان باید با قدرت ظاهر شوند. تیم‌های دیگر باید از استقلال وحشت داشته باشند.

نوری در پایان گفت: بازی با ماشین‌سازی اولین بازی استراماچونی بود و باید از او حمایت کرد. باید دید در دراز مدت استراماچونی چطور کار خواهد کرد. امیدوارم هواداران و پیشکسوتان در این مقطع حمایت کنند تا شرایط تیم بهتر شود.