به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید فتاحی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد وضعیت ورزشگاه های لیگ برتری گفت: ورزشگاه خانگی گل گهر سیرجان سکوهایش صندلی گذاری وشماره گذاری شده است. گیت ها و دوربین ها نیز نصب شده است. فقط بخشی از سکوهای روبه روی جایگاه باید ایمن سازی شود و به همین دلیل در هفته نخست مورد استفاده قرار نگرفت. ورزشگاه شهید بهنام محمدی نفت مسجدسیلمان نیز صندلی هایش شماره گذاری شده است. در بخش شرقی ورزشگاه گیت نصب شده اما در بخش غربی هنوز گیت ها نصب نشده که این بخش از ورزشگاه مورد استفاده قرار نگرفت اما تا هفته سوم که نفت مسجدسلیمان میزبان است ورزشگاه به طور کامل آماده خواهد شد.

مدیر مسابقات سازمان لیگ افزود: ورزشگاه فولادشهر اصفهان نیز تجهیز شده است و سامانه بلیت فروشی این ورزشگاه ایجاد شده و نواقص جزیی که وجود دارد قرار است ظرف روزهای آینده برطرف شود.

فتاحی در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی تهران گفت: صندلی های ورزشگاه آزادی شماره گذاری شده است، گیت ها ی طبقه اول و دوربین ها نیز نصب شده و طبقه دوم ورزشگاه نیز از هفته سوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت و گیت های این طبقه ورزشگاه نیز تا آن زمان نصب می شود.

وی افزود: ورزشگاه بنیان دیزل هم تقریبا آماده شده است وفقط تعداد گیت های نصب شده در سمت تماشاگران میزبان کم بود که قرار است تکمیل شود. ورزشگاه شهدا شهر قدس هم تکمیل شده است.

مدیر مسابقات تصریح کرد: ورزشگاه های فولاد خوزستان و شاهین بوشهر هم صندلی گذاری و شماره گذاری شده و گیت ها نیز در آن ها نصب شده است. سامانه فروش بلیت الکترونیک نیز در این ورزشگاه ها نصب شده است. بلیت فروشی بازی شاهین بوشهر نیز از طریق این سامانه انجام می شود.

در خصوص مشکلات ایجاد شده در سامانه بلیت فروشی در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی گفت:وسامانه بلیت فروشی که در بازی افتتاحیه لیگ ایجاد شد اشکالاتی داشت که به همین دلیل هم از باشگاه پرسپولیس توضیح خواسته ایم. در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه در هفته دوم لیگ برتر نیز توضیح های تکمیلی برای مردم و رسانه ها ارایه خواهد شد.