به گزارش اکونا پرس،

 اگرچه اعضای تیم سپاهان به دلیل برگزاری دیدار با شاهین بوشهر در هفته نخست لیگ برتر غایب مراسم انتخاب برترین های لیگ هجدهم بودند، اما یک نکته عجیب برای سومین سال متوالی در این مراسم تکرار شد!
امیر قلعه نویی به عنوان پرافتخارترین مربی ایران که با تیم های استقلال و سپاهان 5 جام لیگ برتری کسب کرده، در 3 فصل گذشته نیز نتایج خوبی در تراکتور، ذوب آهن و سپاهان به دست آورد اما هرگز جایی در بین کاندیداهای بهترین مربی سال نداشت.
قلعه نویی در لیگ شانزدهم تراکتوری را تحویل گرفت که شرایط خوبی نداشت اما توانست آن تیم را سوم لیگ برتر کند. او در ذوب آهن هم روزهای خوبی را سپری کرد و علاوه بر کسب سهمیه آسیایی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیز رسید. فصل گذشته نیز سپاهان تحت امر قلعه نویی که فصل قبلش چهاردهم شده بود، در لیگ برتر نایب قهرمان شد و در جام حذفی نیز در وقت های اضافی مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی حذف شد.
با همه اینها در 3 سال گذشته که مراسم برترین های سال برگزار شده، قلعه نویی هیچ جایی در بین کاندیداهای بهترین مربی نیز نداشته و برای لیگ هجدهم نیز این اتفاق تکرار شد. البته در مراسم اخیر سازمان لیگ اصلا اشاره ای به کاندیداهای این بخش نکرد و به طور مستقیم جایزه را به صورت غیابی به برانکو ایوانکوویچ  داد!
حال اینکه به چه دلیل قلعه نویی از سوی سازمان لیگ برای دریافت جایزه برترین مربی سال حتی کاندیدا هم نمی شود، در نوع خود جای سوال دارد.

منبع: ورزش سه