به گزارش اکونا پرس،

پس از آنکه ایرج عرب از مسئولیتش در باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و وزیر ورزش و جوانان هم صبح امروز رسماً استعفای او را تأیید کرد، قرار است به زودی جانشین وی انتخاب و معرفی شود.

در هفته‌های گذشته که بحث استعفای ایرج عرب مطرح شده بود، گزینه‌های زیادی رایزنی برای حضور در باشگاه پرسپولیس را با وزارت ورزش و اعضای هیئت‌مدیره آغاز کردند و جلساتی هم در این زمینه برگزار شد، اما در نهایت مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد.

در این مدت از حمیدرضا گرشاسبی، رضا درویش، علی رغبتی، مهدی محمدنبی و ... به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نام برده شد، اما در نهایت اعضای هیئت‌مدیره محمدحسن انصاری‌فرد را به عنوان گزینه خود انتخاب کردند.

انصاری‌فرد که بازیکن پیشین پرسپولیس است، یک دوره مدیرعاملی این باشگاه را برعهده داشت و در مقطعی هم مدیرعامل باشگاه راه آهن بود.

انصاریفرد البته در ماه‌های گذشته رئیس سازمان لیگ فوتسال و رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم بود، اما بعد از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال از سوی تاج، انصاری‌فرد از سمتش استعفا و انتقادات زیادی را نسبت به این اقدام فدراسیون مطرح کرد.

اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برای انتخاب جانشین عرب به توافق رسیده اند و قرار است در صورت تأیید وزارت ورزش محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی شود.

منبع: مهر