به گزارش اکونا پرس،

سیروس دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم, درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در نیمه اول که عملکرد خیلی خوبی نداشت اما این تیم در نیمه دوم یک مقدار بهتر بازی کرد ولی یک گل برای استقلال کم بود و باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسید تا اگر در دقایق آخر بازهم گل دریافت کردند, در نتیجه تاثیری نداشته باشد. تعجب کردم که بازیکنان استقلال بعد از پیش افتادن فکر کردند که بازی تمام شده و با همان یک گل می‌توانند سه امتیاز را از آن خود کنند. استقلال در این بازی بعد از گل اول می‌توانست گل‌های بیشتری بزند اما این کار را نکرد.

وی راجع به عملکرد فنی استقلال در هفته دوم لیگ ادامه داد: عملکرد تیم را از لحاظ فنی خیلی خوب ندیدم و من احساس می‌کردم که استقلال در این دیدار خیلی بهتر بازی خواهد کرد اما اینطور نشد. درست است که تیم نسبت به بازی هفته اول مقداری بهتر شده بود اما این چه فایده‌ای دارد؟ استقلال باید در این بازی‌ها 3 امتیاز را کسب کند تا بتواند در جدول بالا بیاید. من فقط دلم به حال هواداران می‌سوزد که با عشق به استادیوم می‌آیند اما متاسفانه این تیم, استقلال مد نظرشان نیست.

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه «این تیم امسال نتوانسته یارگیری خوبی داشته باشد» تصریح کرد: تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. شک نکنید نبود بازیکن بزرگ برای استقلال گران تمام خواهد شد.

دین‌محمدی با اشاره به از دست رفتن 5 امتیاز در دو هفته برای استقلال یادآور شد: در این شرایط یک امتیاز هم مهم است و دیگر چه برسد به 5 امتیاز! به هرحال استقلال خوب یار نگرفته و باید با همین پتانسیل لیگ را ادامه بدهد. من از ابتدا گفتم که باید در کنار استراماچونی یک مدیر فنی خوب وجود داشت که در یارگیری به باشگاه کمک و استراماچونی کمک می‌کرد. کار برای استقلال با این شرایط خیلی سخت خواهد بود و برای اینکه بتوان در این لیگ رقابت کرد نیاز به مهره‌های خوب است.