به گزارش اکونا پرس،

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس، در بازی روز جمعه تیمش با تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز که با شکست پرسپولیسی‌ها همراه شد اقدام به کاری کرد که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و احتمالا این دروازه بان را با محرومیت و یا جریمه رو به رو کند.  

حرکت غیر اخلاقی مرد سال فوتبال ایران در شرایطی انجام شد که کمیته اخلاق مدتی قبل بیرانوند را به دلیل رفتار ناشایست با مامور نیروی انتظامی پیش از بازی پرسپولیس - پارس جنوبی جم سه جلسه به صورت تعلیقی محروم کرده بود  و باید دید آیا تکرار حرکات غیر اخلاقی از سوی بیرانوند، محرومیت تعلیقی او را هم به حالت اجرایی تبدیل می‌کند؟

جالب این جا است بیرانوند که این روز‌ها حواشی زیادی دارد بازی نخست پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم را هم به دلیل محرومیت انضباطی از دست داد.

در صورت شکایت مسئولان باشگاه تراکتور، با توجه به تکرار تخلف‌های دروازه بان پرسپولیس انتظار می‌رود او با جریمه سنگینی مواجه شود.

از طرفی بیرانوند در  جریان بازی با شاگردان مصطفی دنیزلی هم حاشیه ساز شد و اگر بیژن حیدری، داور بازی سختگیر‌ تر بود می‌توانست جای نشان دادن کارت زرد به دروازه بان تیم ملی، او را با کارت قرمز مستقیم جریمه کند. حالا هم شنیده می شود که ممکن است گلر شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در صورت محرومیت احتمالی، دربی حساس هفته چهارم را از دست بدهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان