به گزارش اکونا پرس،

 محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و درباره دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: در اردوی قبلی (تیرماه) به تیم ملی دعوت شدم، اما با توجه به مصدومیتی که داشتم، کادر پزشکی تیم ملی تصمیم گرفت تا در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید بازی نکنم. روز به روز در حال بهتر شدن هستم.

او افزود: با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم به وجود آمده، نیاز به زمان داریم تا هماهنگ‌تر شویم. البته وضعیت تیم خوب است و امیدواریم بتوانیم نتایح دلخواه را در ادامه بازی‌ها کسب کنیم.

انصاری ادامه داد: ۲۴ بازیکن آماده داریم و موفقیت تیم برای من مهم‌تر از هر چیز دیگری است. هر کسی بازی نکند از لحاظ روحی اوضاع مناسبی ندارد و این طبیعی است، اما برای من یک دقیقه بازی کردن برای پرسپولیس هم افتخار محسوب می‌شود.

او بیان کرد: برای حضور در تراکتور، صحبت‌هایی انجام شد، اما شرایط پرسپولیس بهتر بود و صلاح دانستم در تیم بمانم.

مدافع سرخپوشان در مورد گابریل کالدرون خاطرنشان کرد: او تجربه خوبی دارد و مربی با تجربه‌ای است. امیدوارم با کالدرون بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم و نتایج خوبی بدست آوریم. هدفی به غیر از قهرمانی نداریم و امیدوارم هواداران را راضی کنیم.

او درباره شرایط سخت برانکو ایوانکوویچ با الاهلی در لیگ عربستان بیان کرد: کار کردن در چنین کشور‌هایی سخت است و با یک باخت شرایط برای مربی سخت می‌شود. امیدوارم برانکو در عربستان بتواند موفق شود.

انصاری در پایان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد یا خیر، گفت: برای رسیدن به فینال آسیا به امکانات نیاز است و تیم‌های ایرانی امکانات خیلی کمی نسبت به تیم‌های دیگر دارند. در برخی مواقع حتی از داشتن زمین تمرین ساده هم محروم هستیم. ابتدا باید امکانات فراهم باشد تا انتظار موفقیت در چنین سطح از بازی‌هایی را داشته باشیم.