به گزارش اکونا پرس،

علیرضا نیکبخت‌واحدی  در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال  استقلال  و نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر که با تساوی یک - یک به پایان رسید اظهار داشت: به نظرم بازی افتضاح بود. استقلال هر روز بدتر می‌شود و برخی از بازیکنان این تیم نمی‌دانند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده‌اند.

وی افزود: مقصر همه این اتفاقات مدیریت است که در نقل‌وانتقالات بازیکن خریده. خنده‌دار است که مدیریت باشگاه استقلال با روزبه چشمی به تازگی قرارداد بسته در حالی که ۳ هفته از لیگ برتر گذشته است. درست است که بازیکن و مربی هم تقصیر دارند، اما مشکل از بالادست آنهاست.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص عملکرد استراماچونی هم گفت:  استراماچونی  انتخاب خوبی نبود و حتما برای برخی از دوستان آوردن این مربی سود داشته وگرنه می‌شد از استراماچونی بهتر را سرمربی استقلال کرد.

نیکبخت در مورد اخراج فرشید اسماعیلی در بازی با نفت مسجدسلیمان و اینکه این بازیکن دربی را از دست داده، تصریح کرد: داوری در این بازی ضعیف بود و این تقصیر فدراسیون فوتبال است. متاسفانه فدراسیون آنقدر دست داوران را باز گذاشته که انگار از بازیکنان طلبکار هستند. مگر اسماعیلی چه خطایی انجام داد که اخراج شد.