به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاری فرد با توجه به اتفاقاتی که برای باشگاه پرسپولیس رقم زده شد و در اعتراض به تضعییع حق پرسپولیس؛ در دربی شماره 91 برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور پیدا نمی کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با وجود آنکه در ادوار مدیریتی خود چه در پرسپولیس و چه در فوتسال و باشگاه راه آهن، همواره برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه حضور پیدا می‌کرد و حتی در رختکن تیم‌های تحت مدیریت خود حاضر می‌شد، در واکنش به اتفاقات روی داده برای دربی 91، این حرکت را انجام داد.

محمد حسن انصاری فرد این حرکت را در اعتراض به عدم رعایت حقوق باشگاه انجام داد که بخشی از آن در قالب عدم تخصیص سهمیه بلیت برای باشگاه نمایان شد.

وی اعلام کرد: این حرکت همچنین به نشانه احترام به عوامل مرتبط با باشگاه چون هیات مدیره، اعضای تیم، کارکنان، رسانه‌ها، عوامل اقتصادی و همکار و به ویژه پیشکسوتان پرسپولیس است که در اختیار داشتن بلیت این مسابقه، حداقل خواسته‌ای بود که باید تامین می‌شد، اما کار شکنی‌های صورت گرفته مانع از آن شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس البته لحظه به لحظه پیگیر اخبار و حوادث داخل ورزشگاه از وضعیت هواداران تا شرایط تیم است اما از سوی دیگر در حال بررسی دلایل اتفاق رقم زده شده برای پرسپولیس خواهد بود. عدم حضور مدیر عامل در ورزشگاه برای این بازی، بیانگر تصمیم جدی باشگاه است تا هم به پرسپولیس احترام کامل گذاشته شود و هم کلیه حقوق آن، محترم شمرده شود.