به گزارش اکونا پرس،

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره برتری سه بر یک استقلال مقابل گل ریحان البرز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: جای تعجب ندارد که استقلال، گل ریحان را شکست دهد، اما چیزی که مهم است اینکه آبی‌پوشان باید سریع‌تر شکل تیمی‌‌شان را درست کنند. استقلال باید امتیازات از دست رفته در لیگ را جبران کند. این تیم از 15 امتیاز 5 دیدار خود، 12 امتیاز از دست داده که خیلی خوب نیست.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد. استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ و حذفی باشد، اما هوادار استقلال قهرمانی حذفی نمی‌خواهد و خواهان قهرمانی در لیگ است.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: استقلال این فصل تغییرات زیادی چه به لحاظ بازیکن و چه مربی داشته و طبیعی است که برای شکل‌گیری تیم نیاز به زمان داشته باشد. مربی جدید نه نسبت به فوتبال ایران شناخت داشت نه استقلال. سیستم و تاکتیک استقلال با مربی جدیدش تغییر کرده است.

بیانی با اشاره به گل‌هایی که استقلال دریافت می‌کند، گفت: همه می‌دانند ایتالیا در سبک دفاعی خوب است و تعجب برانگیز است که استقلال با هدایت استراماچونی در بیشتر بازی‌ها از دقیقه نود به بعد گل می‌خورد. این مربی باید استقلالی درست کند که سخت گل بخورد.