به گزارش اکونا پرس،

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت پیمان شیرزادی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 45 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد . همچنین در پی شکایت شیرزادی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی خواهان را با توجه به شروط قراردادی مردود اعلام کرد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت صادق مقدم کوهی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت وحید مرادی از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت ابوالفضل قربانی از باشگاه آلومینیوم اراک،این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 46 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت فرهاد سالاری پور از باشگاه مس کرمان، کمیته وضعیت دعوی خواهان را با توجه به عدم تکمیل هزینه دادرسی و عدم ارائه مستندات کافی جهت رسیدگی مردود اعلام کرد.

*در پی شکایت اسماعیل شریفات از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 57 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.