به گزارش اکونا پرس،

گفته می‌شود گری هوپر مهاجم انگلیسی مد نظر استقلال فردا وارد ایران خواهد شد تا پس از حضور در تست‌های پزشکی و تایید توسط پزشکان به عضویت استقلال در آید. این مهاجم که در ابتدای فصل نقل و انتقالات مد نظر پرسپولیسی‌ها قرار داشت و فصل قبل در تیم شفیلدونزدی انگلیس توپ می‌زد، حالا وارد داستان جالبی شده است.

مدیربرنامه‌های این مهاجم انگلیسی یک فرد از رژیم صهیونیستی به نام الکس لوک نام دارد که دلیل تخلف فوتبالی به مدت 14 ماه از فعالیت در  نقل و انتقالات محروم است. البته وی از طرف یک واسطه ایرانی هم به نام علی رهنما  نیز مشغول مذاکره با استقلال است که جالب است بدانید او هم دچار تخلف شده و از طرف فیفا 9 ماه ممنوع‌الکار شده است.

در این بین سوالی که به نظر می‌رسد این است که چرا مسئولان استقلال با یک ایجنت اسرائیلی وارد مذاکره شده‌اند؟ و دیگر مسئله مهم این است که چرا مذارات استقلالی‌ها در کشور ترکیه صورت می‌گیرد. در دو سال اخیر اکثر مذاکرات مسئولان استقلال با بازیکنان خارجی در کشور ترکیه صورت می‌گیرد که این خودش تعجب دارد!

باید دید بالاخره این بازیکن می‌تواند به واسطه  این مدیرنامه از رژیم صهیونیستی با استقلالی‌ها قرارداد ببندد یا خیر. البته اگر بخواهیم رزومه این بازیکن را بررسی کنیم، او در فصل گذشته در 69 بازی 24 گل به ثمر رسانده است. تیم‌های قبلی او هم نوریچ سیتی و سلتیک بودند. او همراه با سلتیک در لیگ اسکاتلند به سه فصل حضور در سالهای 2010 تا 2013 در 95 بازی 63 گل به ثمر رسانده است. هوپر در نوریج هم در 64 بازی 18 گل به ثمر رسانده است.

منبع: ایلنا