به گزارش اکونا پرس،

در روزهای اخیر اخباری مبتی بر دلخوری جواد زرینچه از فرشید باقری و حتی قهر سرپرست آبی‌ها برای مدتی در فضای مجازی مطرح شد که با حضور زرینچه در تمرین دیروز (یکشنبه) استقلالی‌ها، شایعه قهر او پایان یافت.

دلخوری زرینچه از باقری به این دلیل بوده که هافبک استقلال نسبت به دریافت نامساوی پول به بازیکنان و اعضای کادر این تیم معترض شده و زرینچه هم از این بابت خواهان برخورد با باقری شده است. با این حال باقری روز گذشته برخورد گرمی با زرینچه داشت تا به این کدورت پایان دهد.

زرینچه درخصوص دلخوری که وی از فرشید باقری داشته است، گفت: من دلخوری از باقری ندارم و حقیقتا مسئول توزیع پول بین بازیکنان هم نیستم. باقری حرفی زد که خودش عذرخواهی کرد و  دیروز هم در محل تمرین با من صحبت کرد و من را در آغوش گرفت. انصافا هم هیچ ناراحتی از او وجود ندارد چون بازیکنان مطالباتشان را از باشگاه می‌گیرند نه از من. 

 زرینچه افزود: فرشید باقری چندین بار با من تماس گرفت که موفق نشدم با او صحبت کنم و مجددا عذرخواهی کرد که من هم گفتم اگر می‌خواهی عذرخواهی کنی در همان گروهی که ناراحت بودی این کار را انجام بده که باقری هم این کار را انجام داده است واقعا هم مساله، مساله خاص و مهمی نیست که بخواهیم در موردش زیاد صحبت کنیم چون من بابت این مسائل اصلا دلخوری ندارم.