به گزارش اکونا پرس،

 کریم انصاری فرد، مهاجم ۲۹ ساله تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران، تراکتور، اوساسونا اسپانیا، پانیونیوس یونان، المپیاکوس یونان و ناتینگهام فارست انگلیس را دارد و ابتدای فصل به السیلیه قطر پیوست، نتوانست در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد و در آستانه جدایی از این تیم است.

انصاری فرد که دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، در لیگ یونان تا آستانه کسب عنوان آقای گلی نیز پیش رفت، اما در نهایت نتوانست کفش طلا را از آن خود کند و سپس در چمپیونشیپ انگلیس نیز دوران خوبی را سپری نکرد و سرانجام به تیم قطری رفت.

او که دوران به نسبت خوبی را در السیلیه پشت سر گذاشت، اما رفته رفته افت کرد و رسانه قطری که در گزارش مفصلی از احتمالات پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ قطر منتشر کرد، از جدایی احتمالی کریم انصاری فرد از تیم السیلیه نوشت که شاید این بازیکن از این تیم جدا تا جا برای یک مهاجم خارجی دیگر باز شود.

البته روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر حضور این بازیکن در پرسپولیس شنیده شد، اما محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید ندارد و تا نیم فصل بازیکنی نمی‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان