به گزارش اکونا پرس،

روابط عمومی باشگاه تراکتور با صدور بیانیه‌ای ایجاد هر گونه حاشیه را در راه موفقیت تیم فوتبال این باشگاه محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: مدیریت جدید باشگاه از روز آغاز فعالیت خود، جلوگیری از هرگونه حاشیه سازی و ورود به مسایل غیر ورزشی را در دستور کار قرار داد که این جهت گیری با واکنش برخی حاشیه سازان همراه بود که البته با هوشیاری و آینده نگری هواداران فهیم کنترل شده و راه به جایی نبرد.

صد البته دشمنی آشکار و پنهان بدخواهان تراکتور بزرگ هر از گاهی دامن اعضای باشگاه را میگرفت که با سیاست ممانعت از ورود به حاشیه کنترل گردیده و همچنان تیم را در آرامش پیش می برد.

اکنون که تیم قدرتمند تراکتور با غلبه بر هرگونه حاشیه مسیر موفقیت را طی می کند، بهانه ای جدید برای بردن تیم به حاشیه و گرفتن آرامش آن برای دشمنان تراکتور فراهم شده تا شاید بتوانند سرعت موفقیت تیم را بکاهند.

بدینوسیله به اطلاع پرشورهای پرشعوری که در روزهای گذشته شعور و ادب خود را بر خلاف خواسته بدخواهان به نمایش گذاشتند می رساند، باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور اجازه حاشیه سازی به هیچ احدی را نخواهد داد و با تمام قوت و با حمایت و پشتیبانی هواداران از یکایک بازیکنان پشتیبانی کرده و به کوری چشم دلال مآبان تراکتور را در مسیر قهرمانی حرکت خواهد داد.