به گزارش اکونا پرس،

در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند.

شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس تهران که به دلیل آرای انضباطی دربی نود، ۲ جلسه محروم شد و دیدار با شهر خودرو را از دست داد، نمی‌تواند مقابل پیکان هم بازی کند و محروم است، اما مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا محرومیت مدافع این تیم برای دیدار با پیکان بخشیده شود.

خلیل زاده مدافع مستحکمی برای سرخ‌ها محسوب می‌شود و مدیران این باشگاه به دنبال این هستند تا محرومیت این بازیکن بخشیده شود و باید دید در پایان کمیته استیناف چه حکمی در این باره خواهد داد.

محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس در این باره می‌گوید: مستنداتی که برای محرومیت خلیل زاده ارائه شد، مبنی بر این بود که شجاع نباید محروم می‌شد و به نظرم بی عدالتی شده و کمیته انضباطی و کمیته استیناف باید با عدالت رای دهند.

پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می‌رود و در حال حاضر سرخ‌ها در ۶ بازی گذشته ۹ امتیاز کسب کردند و از سویی دیگر پیکان با ۵ امتیاز سیزدهم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان