به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر سیدرضا صالحی امیری که جهت حضور در مجمع عمومی کمیته های ملی المپیک جهان (ANOC) در قطر حضور دارد در حاشیه این نشست با زلاتکو ماتسا رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی که اخیرا تفاهم نامه همکاری را با حضور در ایران به امضا رساند دیدار و گفتگو کرد.
ماتِسا ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی خوب ایران زمان حضور خود و‌هیات همراهش جهت امضای تفاهم نامه همکاری اظهار داشت: صادقانه می گویم که از بدو حضور در تهران احساس می کردم در شهر و خانه خودم هستم و میهمان نوازی ایرانی ها من و همراهانم را شگفت زده کرد.
مطمئنم روزهای خوبی در پیش روی ورزش دو‌ کشور است و با اجرایی شدن بندهای تفاهم نامه دریچه های جدیدتری برای همکاری باز خواهد شد.
دکتر صالحی امیری نیز با تاکید بر همکاری های متقابل گفت: کمیته ملی المپیک و فدراسیونهای ورزشی ایران که با آنها هماهنگی و‌ گفتگو‌ صورت گرفته آماده همکاری و پیاده شدن بندهای تفاهم نامه هستند.
در ادامه دیدارهای دکتر صالحی امیری با مسئولان ورزش جهان سید عارف حسن رییس کمیته ملی المپیک پاکستان مقام بعدی بود که رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در راستای توسعه همکاری و افزایش ارتباطات ورزشی با وی دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار با معرفی ظرفیتهای ورزشی هر کشور و نیازها،علاقه مند به استفاده از تجربیات طرف مقابل و خواستار فراهم سازی زمینه امضای تفاهمنامه همکاری شدند.