به گزارش اکونا پرس،

به گتیم فوتبال پرسپولیس در روزی که می‌توانست با شکست حریف خود فاصله‌اش با صدر جدول را به کمترین حد ممکن برساند، در نهایت برابر ماشین‌سازی تبریز تن به تساوی داد تا دوباره چشم انتظار بازی‌های آینده باشد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ثابت این روز‌های تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط این روز‌های خود، تیمش و البته پنالتی عجیب علیپور صحبت‌های جالبی انجام داد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:

*فرصت خیلی خوبی را برای رسیدن به صدر از دست دادید. بازی با ماشین‌سازی چطور بود؟

بله، واقعا خیلی حیف شد. ما در این بازی نتوانستیم خوب کار کنیم، اما با این وجود موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و می‌توانستیم به گل برسیم که متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

*به نظر می‌رسد بعد از تساوی برابر ماشین سازی، اوضاع نگران‌کننده شده؟

نه اصلا این طور نیست. ما در بازی‌های گذشته خوب بازی می‌کردیم و حتی اگر نتیجه نمی‌گرفتیم، باز هم خوب بازی می‌کردیم، اما این بار نتوانستیم خوب بازی کنیم. قطعا در بازی‌های آینده امتیازات از دست رفته مقابل ماشین‌سازی را جبران خواهیم کرد.

*پرسولیس می‌تواند تا پیش از نیم فصل صدرنشین شود؟

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و تمام تیم‌های بالای جدول این هفته یا شکست خوردند یا مساوی کرده‌اند. به همین دلیل هنوز جام از جای خود تکان نخورده و سر جایش است. اتفاق خاصی رخ نداده که بخواهیم نگران باشیم.

*با این حال مشکل گلزنی تیم همچنان پا بر جاست.

ما مشکل گلزنی نداریم و در بازی قبل دیدید که چطور به گل رسیدیم. در این بازی هم با بدشانسی توپ‌های بچه‌ها تبدیل به گل نشد. مطمئن باشید در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.

*فکرش را می‌کردی علیپور این طور پنالتی بزند؟

علیپور بازیکن مهمی برای پرسپولیس است و بعد از بازی خودش بیشتر از همه ناراحت بود. اعتقاد دارم در بازی فولاد خودش جبران می‌کند و با گلزنی علیپور، پرسپولیس پیروز خواهد شد.

*اما با این اتفاق هواداران خیلی از دست او شاکی هستند.

به هر حال باید به هواداران حق داد، چون فقط کسب پیروزی آنها را خوشحال می‌کند. در هر صورت این اتفاق برای هر بازیکنی ممکن است پیش بیاید. امیدوارم همچنان هواداران از ما حمایت کنند و کنارمان باشند.

*به نظر می‌رسد خودت هم کاملا با تیم هماهنگ شده‌ای؟

خداراشکر خیلی زود توانستم با تیم هماهنگ شوم و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم و به تیم در راه قهرمانی کمک کنم.

*اولین قهرمانی خود با پرسپولیس را هم دشت کردی!

خیلی از این موضوع خوشحال هستم و می‌خواهم با این تیم جام‌های زیادی را کسب کنم.