به گزارش اکونا پرس،

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۰ بازی در رده دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد که از شرایط خوبی برخوردار است.

سرخ‌ها درحالی ۵ بازی تا پایان نیم فصل دارند که از حالا به فکر مذاکره و جذب بازیکنان افتاده اند و مذاکراتی نیز انجام دادند. فرشاد احمدزاده یکی از بازیکن سرخ‌ها محسوب می‌شود که سرمربی آرژانتینی از او رضایت ندارد و بیشتر از اینکه در زمین مسابقه بازی کند، با محرومیت مواجه شده و از روی سکو‌ها تماشاگر عملکرد هم تیمی هایش بوده است.

این بازیکن که در دوران مدیریت عرب و بدون هماهنگی با کالدرون جذب شد، نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در آستانه جدایی از این تیم است. او روز گذشته با انتشار مطلبی نوشت: «واقعاً دیگه نمی‌دونم چی بگم، ولی خدا شاهده من به داور توهین نکردم. حتی فیلم بازی هم ببینین فقط با سرم میگم بنداز بیرون. اگر ملاک فقط باور کردن حرف یک نفره و، چون من بازیکن پرسپولیسم حتماً مقصرم همین الان از پرسپولیس و ایران می‌روم.»

حالا باید دید آیا جدایی او در نیم فصل قطعی است یا او در جمع سرخ‌ها باقی می‌ماند. این بازیکن که سابقه حضور در لیگ لهستان را دارد، در این فصل نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند.

در پست احمدزاده بازیکنانی از جمله ترابی، امیری، نعمتی، همتی، عالیشاه و ... حضور دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان