به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، در حاشیه مراسم افتتاحیه سومین کنگره بین المللی فوتبال کلینیک عنوان کرد: فوتبال در حال حاضر به عنوان یک پدیده بزرگ اجتماعی دیگر یک ورزش نیست. در دنیا فوتبال را به عنوان یک پدیده اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی سیاسی می بینند که عامل اتحاد ملت ها است و این  تاثیر بسزایی در امنیت ملی و کشورها دارد.

وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت سومین دوره همایش بین المللی فوتبال کلینیک را در یک فضای کاملا دانشگاهی و ورزشی برگزار کند تا انشاءالله بتوانیم در مسیر پایدار توسعه فوتبال که وظیفه اصلی فدراسیون فوتبال است از حمایت ها و توانمندی های قشر دانشگاهی و علمی بهترین بهره را ببریم. مطمئنا در این مسیری که فدراسیون فوتبال در آن قدم برداشته است همراهی اساتید گرامی و دانشگاههای عزیز می تواند کمک بسزایی در رشد و توسعه فوتبال داشته باشد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در این مسیر از یاری دوستان بهره ببریم. طی یکسال گذشته فدراسیون فوتبال میزبان 5 رویداد بزرگ آسیایی بوده است که شاید در تاریخ بی نظیر بوده است. موفقیت در میزبانی از این رویدادها نشانگر توانمندی های فوتبال کشور در میزبانی از رقابت های معتبر بین المللی است.