به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان مازندران، همزمان با چهارمین روز هفته بسیج و با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان، سرهنگ اقبال پور رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلای استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی مراسم کلنگ زنی آغاز بازسازی ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار شد .
در بازسازی این ورزشگاه که عملیات اجرایی آن سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندران و دستگاه بهره بردار آن اداره کل ورزش و جوانان مازندران خواهد بود، 1400 متر مربع جایگاه ویژه ، 1700 مترمربع ساختمان اداری 5600 متر مربع سکوی تماشاگران و ساختمان هیات های ورزشی ساخته خواهد شد.
استاندار مازندران در آئین کلنگ زنی این ورزشگاه با تقدیر از نقش بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندران در اجرای پروژه های ورزشی گفت : ظرفیت خوبی در بسیج وجود دارد که در همه جاهایی که با تنگناها روبرو هستیم کمک کار هستند.
وی با تشکر از حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته المپیک در استان مازندران، ساخت و بازسازی ورزشگاه های فرسوده استان را کار خوب دستگاه ورزش و جوانان دانست و گفت در ساخت ورزشگاه نوشهر شخص مقام معظم رهبری کمک کرده اند و ورزشگاه های پیر بابل و قائمشهر نیز بازسازی شده اند و اکنون شاهد کلنگ زنی پروژه بازسازی ورزشگاه شهید متقی در ساری هستیم.
احمد حسین زادگان با اشاره باینکه بالای 80 درصد از پروژه های ورزشی نیمه کاره در دولت تدبیر و امید به پایان رسیده اند ابراز امیدواری کرد همه این پروژه ها تا پایان دولت به بهره برداری برسد .