به گزارش اکونا پرس،

محمد مومنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: اکنون تغییر محسوسی در استراماچونی ایجاد شده و تاکتیکش به پختگی رسیده که ادعای یک فلسفه فوتبالی را داشته باشد. این مربی بدون هیاهو و حاشیه براساس دانشی که دارد توانسته تغییر خوبی در تیم ایجاد کند و نسبت به گذشته نتایج خوبی می‌گیرد که قابل تقدیر است. نتایج استقلال بازخورد بسیار مثبتی نزد هواداران دارد و باید به همین دلیل به کسانی که این مربی را به ایران آوردند،‌ به‌خصوص علی خطیر دست‌مریزاد بگوییم.

وی در مورد دیدار شنبه هفته آینده استقلال مقابل سپاهان تصریح کرد:‌ این بازی عیار استقلال و استراماچونی را برای قهرمانی مشخص می‌کند. باید ببینیم در این بازی تقابل اندیشه‌های استراماچونی با صدرنشین به چه نتیجه‌ای می‌رسد. قلعه‌نویی با سابقه‌ای که در فوتبال ایران دارد باید از پیشینه‌ خود دفاع کند و استراماچونی هم از پیشینه‌ای که در فوتبال اروپا دارد.

بازیکن پیشین تیم استقلال تصریح کرد: بعد از 11 هفته باید تیم استراماچونی به خواسته‌ هواداران نزدیک شده باشد و از طرف مقابل هم هواداران سپاهان این خواسته را دارند. تقابل دو تاکتیک متضاد هم خیلی دیدنی خواهد شد. سپاهان از ضدحمله‌ها استفاده می‌کند و استقلال از کانال‌های کناری. هم امیر قلعه‌نویی استقلال را می‌شناسد و هم استراماچونی از تفکرات سپاهان شناخت دارد. تقابل زرینچه و قلعه‌نویی هم دیدنی خواهد بود. به چالش کشیده شدن این اندیشه‌ها بسیار زیبا خواهد بود و باید ببینیم چه اتفاقی در زمین می‌افتد. اگر استقلال می‌خواهد برای قهرمانی گام بردارد، باید در این بازی نبازد.