به گزارش اکونا پرس،

مهدی شیری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: ما تمرینات خوب و کاملی را برای بازی فردا انجام داده‌ایم. بازی مهمی داریم و قطعا به حضور پر تعداد هواداران نیاز داریم. در این فصل هم جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد و امید داریم در کنار هواداران خودمان مرحله به مرحله تا قهرمانی بالا برویم.

وی ادامه داد: صنعت نفت آبادان تیم خوبی است. هفته سوم هم با آنها بازی کردیم. با تاکتیک خاصی هم که داشتند ما را اذیت کردند. مربی با تجربه‌ای هم دارند. قطعا حریف آسانی  نیستند ولی ما هم پرسپولیس و مدافع عنوان قهرمانی هستیم. قصد داریم با یک بازی خوب، حریف را مغلوب کنیم. البته تیمی مثل پرسپولیس هیچگاه بدون هوادارانش کامل نیست.

شیری درباره بازی پیشین سرخپوشان و ناکامی در آن دیدار تصریح کرد: هیچ کس نمی‌تواند بگوید در آن بازی، شایسته شکست بودیم. بسیار بسیار تلاش کردیم. در هر دو نیمه موقعیت گلزنی داشتیم. امیری، ترابی و عبدی از نفراتی بودند که موقعیت‌های خوبی داشتند. توپ ما سه بار به تیرک دروازه برخورد کرد که گویا فشار و تسلط ما بر بازی بود اما می‌پذیریم که باید گل می‌زدیم ولی در فوتبال گاهی هم این شرایط پیش می‌آید و مهم است که با تمرکز و آرامش از آن بگذرید تا بتوانید در بازی‌های بعد، از برتری و موقعیت‌های خود استفاده کنید.