به گزارش اکونا پرس،

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی درباره برگزاری این نشست عنوان کرد: این جلسه با حضور حسین عسگری، محمد فنایی، مسعود مرادی و دانیال مرادی برگزار و عملکرد داوران و صحنه های حساس داوری در بازی های هفته های یازدهم ،دوازدهم لیگ برتر و مرحله یک هشتم جام حذفی توسط گروه آنالیز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
ممبینی درباره عملکرد داوران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: در مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر شاهد قضاوت خوبی از داوران بودیم و تنها در یک دیدار ایرداتی وجود داشت که به داور بازی نیز گوشزد شد. در بقیه بازیها مشکل خاصی نداشتیم.
وی در ادامه اضافه کرد: در بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خوشبختانه شاهد اشتباه تاثیرگذاری از سوی داوران نبودیم. عملکرد داوران به گونه‌ای بود که تاثیری در نتیجه این مسابقات نداشت.
رئیس کمیته داوران درخصوص قضاوت داوران در هفته داوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: مهمترین اتفاقی که در هفته داوزدهم لیگ برتر فوتبال رخ داد. دیدار سپاهان و استقلال بود که داور مسابقه می بایست یک پنالتی به سود تیم ا ستقلال اعلام می کرد که متاسفانه از سوی تیم داوری تشخیص داده نشد.
وی افزود: همچنین گل دوم تیم سپاهان که برخی از کارشناسان داوری معتقد بودند در شرایط آفساید به ثمر رسید. پس بازبینی گروه آنالیز، مشخص شد بازیکن مهاجم سپاهان که با توپ بازی می کند با مدافع ماقبل آخر در یک راستا بوده و در وضعیت آفساید نبوده است. لذا تصمیم کمک داور مبنی بر ادامه بازی کاملا صحیح بوده است.
ممبینی در پایان خاطر نشان کرد: از تیم ها درخواست داریم همچنان مثل گذشته نهایت همکاری را با تیم داوری داشته باشند تا آنها بتوانند در شرایط مطلوب و با تمرکز بیشتری بازیها را قضاوت کنند.