به گزارش اکونا پرس،

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی درخصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس اظهار داشت:  با توجه به گذشت  12 هفته شرایط تیم‌مان خوب است، کالدرون ترکیب اصلی را شناخته و به مسائل فنی مسلط است ، بازگشت بشار به تیم و قرار گرفتن بازیکنان در پست خودشان شرایط را خوب کرده و این روند ادامه خواهد داشت. 

انصاری‌فرد درمورد برنامه باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان در نیم فصل گفت: دیروز در جلسه‌ای که با کالدرون برگزار کردیم از چند بازیکنی که معرفی کرده بودیم یکی را صددرصد تایید کرد، دو بازیکن دیگر را هم چند روز آینده اگر به توافق برسیم و کالدرون توافق کند جذب خواهیم کرد و اگر او موافق نباشد بازیکنی که مدنظرش است را جذب می‌کنیم.

وی در مورد اینکه حتما بازیکن باکیفیت برای تقویت تیم جذب خواهد شد، عنوان کرد: حتما همینطور خواهد بود. به همین خاطر وسواس زیادی داریم در نیم فصل بازیکن خوب و با کیفیت که آزاد باشد به ندرت پیدا می‌شود. قرار است یک یار قرضی و یک بازیکن آزاد را جذب کنیم. اینکه از کدام قاره هستند مشخص است اما تا به ایران نیایند اعلام نمی‌کنیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد پرداخت پول سرمربی آرژانتینی این تیم تصریح کرد: این کار را انجام داده‌ایم و پولش را تا جایی که باید پرداخت می‌کردیم، داده ایم. تا نیم فصل هم به تعهدمان عمل می‌کنیم پول بازیکنان را هم پرداخت کردیم بجز بشار رسن و رادو شوویچ و طلب‌های گذشته چند بازیکن دیگر که مانده  و  آنها را هم پرداخت خواهیم کرد. پول کالدرون را به حسابش واریز می‌کنیم و مشکلی هم نداریم.

انصاری‌فرد در خصوص اخباری که از اختلاف میان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منتشر شده، اظهار داشت: همیشه در یک جمع چند نفره اختلاف سلیقه و اختلاف نظر وجود دارد. با توجه به اینکه شرایط تیم خوب است سعی می‌کنیم کارها را با تفاهم انجام بدهیم و اجازه ندهیم که مسائل به خارج از جلسه انتقال پیدا کند. به هر حال اختلاف دیدگاه طبیعی است و وجود دارد و ما کارها را جلو می‌بریم و برای موفقیت تیم این اختلافات ر ا کنار گذاشته‌ایم و کنار هم کار می‌کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که  آیا برای جذب بازیکنان خارجی سقف قراردادی تعیین شده است، گفت: خیر، قرارداد با بازیکن خارجی بستگی به کیفیت او و وضعیت قرضی یا آزاد بودن او دارد. فاکتورهایی مدنظر داریم براساس کیفیت قرارداد می‌بندیم و نمی‌خواهیم که پول زیاد بدهیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد سرانجام ماجرای برانکو عنوان کرد: با توجه به اینکه شکایت 40 صفحه‌ای برانکو و دستیارانش به دستمان رسیده در نامه‌ای به فیفا نقطه نظراتمان را نه به عنوان شکایت، عنوان کردیم. او به گردن پرسپولیس حق دارد و هواداران دوستش دارند و نمی‌خواهیم از او شکایت کنیم. چندین بار به او پیام دادیم، امیدواریم بتوانیم در فضای دوستانه به تفاهم برسیم. بحث تخفیف هم وجود ندارد، او طلبی دارد که باید پرداخت کنیم و در طرف مقابل باشگاه هم به خاطر حق فسخ یکطرفه حقی دارد. امیدواریم که در یک معادله خیلی خوب به تفاهم برسیم.

انصاری‌فرد در خصوص بحث بلیت فروشی اظهار داشت: چون بلیت فروشی الکترونیکی تجربه اول بود مشکلاتی وجود دارد که مسئولان مشغول رفع آنها هستند. از بلیت فروشی تا به حال سودی نکرده‌ایم و می‌توان گفت یر به یر شده‌ایم .در واقع از این مساله استفاده‌ای نبرده‌ایم. در جلسه‌ای که خدمت کریمی رئیس شرکت توسعه بودم قرار شد تیم فنی ما با تیم فنی آنها جلسه بگذارند تا در نیم فصل دوم باشگاه پرسپولیس بلیت فروشی را در دست بگیرد.

وی در ارتباط با شکایت شرکتی که در زمان مدیرعاملی ایرج عرب از باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود، گفت: هفت میلیارد از شرکت ریحان فیلم بود در حال مذاکره با آنها هستیم و امیدواریم به تفاهماتی برسیم که پولشان را بدهیم و از شکایتشان صرف نظر کنند.  باید این پول را پرداخت کنیم و دینش به گردن ما است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص مساله خصوصی‌سازی هم توضیح داد: ما هر هفته روزهای یکشنبه به صورت مرتب جلسه داریم تا این کار عملی بشود، با توجه به اینکه وقت کمی داریم جلسات را مرتب برگزار می‌کنیم،‌ هم ما و هم باشگاه استقلال مسائل کارشناسی را انجام می‌دهیم.  جناب تقی‌زاده معاون وزیر و خود وزیر ورزش هم در جلسات حضور دارند. همچنین مسئولین بورس و فرابورس، کارگزاران یکی از بانک‌ها هم حضور دارند، به طور مرتب کار می‌کنیم تا  این کار را به ثمر برسانیم و تلاش می‌کنیم که این مساله تحقق پیدا کند.

وی در مورد شایعه‌ای مبنی بر پیشنهاد اماراتی به گابریل کالدرون تصریح کرد: از این صحبت‌ها زیاد می‌شود اما بعید می‌دانم رسمی باشد. نمی‌دانم چنین پیشنهادی شده اما در مورد تیم ما اتفاقی نیفتاده و اصلا به این صحبت‌ها اهمیت نمی‌دهیم.