به گزارش اکونا پرس،

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد پرداخت پاداش اعضای تیم پرسپولیس اظهار داشت: پاداش اعضای تیم پرسپولیس قطعاً پرداخت خواهد شد. ما جلسه خوبی با آقای کالدرون داشتیم و ضیافت ناهار خوبی هم روز گذشته برگزار شد. بعد از این ضیافت جلسه‌ای با ‌آقای کالدرون برگزار کردیم و در خصوص نقل و انتقالات به صحبت پرداختیم. من هم می‌دانم که پاداش برد در چند بازی پرداخت نشده اما خوشبختانه اعضای تیم پرسپولیس تمرکز خود را روی بازی‌ها گذاشتند و به این مسائل فکر نمی‌کنند. ما هم به دنبال تأمین منابع مالی برای این مسأله هستیم و به آقای کالدرون هم این موضوع را اطلاع دادیم. 

وی در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس نگران هستند که کالدرون هم مثل استراماچونی بابت مطالباتش از ایران برود افزود: قسط اول آقای کالدرون به صورت کامل پرداخت نشده اما ما در سه مقطع به او پرداختی داشتیم هر چند که با این شرایط باز هم یک سوم قسط اول او باقی مانده اما به ما یک بازه زمانی اعلام کرده تا این پول پرداخت شود. ما هم به دنبال تأمین مالی این پول هستیم اما جا دارد که از آقای کالدرون که شرایط ما را درک کرده تشکر کنم. می‌دانیم که او وضعیت ما را درک می‌کند هر چند که به زودی قسط دوم او هم از راه می‌رسد و باید این پول را هم پرداخت کنیم.

انصاری‌فرد درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و طلبکارانی که هر روز به تعداد آنها اضافه می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه باشگاه بدهی سنگینی دارد و هر روز این بدهی‌ها اضافه می‌شود. برای پرداخت برخی از این مطالبات فرصت داریم اما برای برخی دیگر فرصت نداریم و باید هر چه زودتر دست به کار شویم. از طرف دیگر باید به بازیکنان و مربیان هم پرداختی داشته باشیم و این مسائل شرایط ویژه‌ای را برای باشگاه در این روزها به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: روز گذشته فراخوانی دادیم و به هواداران اعلام کردیم که بتوانند در سامانه پیامکی اختصاصی باشگاه پرسپولیس عضو شوند. در 6 سال گذشته شرکت مجری که رابط بین باشگاه و اسپانسر بود با باشگاه‌های دیگر یکی بود اما  برای اعتمادسازی برای هواداران، شرکت رابط بین اسپانسر و باشگاه را به کارگزار برند پرسپولیس واگذار کردیم تا خیال هواداران از این بابت راحت باشد که کمک‌های مالی آنها مستقیماً به حساب باشگاه پرسپولیس می‌آید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه هواداران خیلی خوبی داریم و در این شرایط وضعیت حساس باشگاه را درک می‌کنند. اگر حمایت هواداران نباشد مطمئناً در این شرایط سخت دچار چالش خواهیم شد. به هر حال درآمدهای باشگاه از قبل هزینه شده و بدهی‌هایی وجود دارد که باید با راه‌های درآمدزایی جدید آنها را پرداخت کنیم. با کمک اسپانسرها توانستیم دریافتی بازیکنان را به 30 درصد برسانیم اما برخی از بازیکنان از سال قبل هم طلبکار هستند و نهایتاً باید تا یک ماه آینده به آنها پرداختی داشته باشیم. ما از هواداران می‌خواهیم که در این شرایط سخت باشگاه را تنها نگذارند و در فراخوانی که دادیم شرکت کنند. 

وی درباره شایعاتی که مبنی بر توافق با برخی بازیکنان برای حضور در این تیم در فضای مجازی منتشر می‌شود خاطرنشان کرد: تا این لحظه با هیچ بازیکنی به صورت صد درصد به توافق نرسیدیم اما در حال پیگیری کارها هستیم. در این خصوص با آقای کالدرون صحبت کردیم و همه چیز طبق برنامه و با هماهنگی سرمربی تیم انجام می‌شود.