به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و هماهنگی‌های لازم برای بسیاری کارها صورت گرفت. این نشست بمنظور پیگیری امور اداری و سفر کادر فنی و پرداخت بدهی باشگاه بابت بلیت خریداری شده از سوی آنها برای پرواز رفت برگزار شد و مقرر گردید بلیت بازگشت هم طبق زمان تعیین شده در دو روز آتی  تهیه شود. مدیریت هم فرصت را مغتنم شمرد و درباره اردوی قطر هماهنگی‌هایی را در این نشست انجام داد و مباحثی مطرح شد.

وی افزود: باشگاه گزینه و کمپ‌های مدنظر خود  برای برپایی اردوی نیم فصل در دوحه را که در دو سه روز گذشته نهایی شده را به آقای کالدرون معرفی کرد که مورد موافقت ایشان قرار گرفت و باشگاه پیگیری‌های لازم را برای رسمی شدن برپایی اردو در این کمپ  انجام خواهد داد و مشکلی برای برپایی اردو وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه تصریح کرد: قبلا آقای پیروانی تاریخ بازی‌های دوستانه مدنظر کالدورن در اردوی نیم فصل را به باشگاه اعلام کرده بود و امروز هماهنگی‌های لازم انجام شد تا برای تدارک دیدن بازی‌های تدارکاتی هم اقدام شود.

قدوسی خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس از یازده تا بیست و سوم ژانویه اردوی خارجی خود را برگزار خواهد کرد و برنامه تمرینات و امکانات مورد نیاز هم از سوی سرمربی تیم به باشگاه و پیروانی اعلام شده است و طبق آن برخی هماهنگی‌های لازم امروز انجام شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در ادامه گفت: جلسه مدیر عامل باشگاه با بشار رسن و رادوشوویچ  هم بعد از اتمام این جلسه برگزار خواهد شد. افشین پیروانی هم  در باشگاه حضور یافت و هماهنگی‌های لازم برای اردوی قطر با ایشان انجام شد. کالدرون اعلام کرد؛ لیست تعداد نفرات اعزامی را طی روزهای آتی به پیروانی تفاهم خواهد کرد تا برای رزرو هتل اقدامات اولیه انجام شود و لیست نهایی نفرات اعزامی هم بعد از بازی با نساجی به باشگاه اعلام می‌شود.