به گزارش اکونا پرس،

تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیداری تدارکاتی به مصاف تیم چوکای تالش رفت که این روزها با هدایت «فرشاد پیوس» در صدر جدول گروه «ب» لیگ دسته دوم کشور برای صعود به لیگ دسته اول تلاش می‌کند.

سرخ‌پوشان تحت هدایت «کریم باقری» موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک در این بازی به برتری برسند.

این دیدار در حالی انجام شد که بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی روز جمعه به علاوه «سید جلال حسینی» و «علیرضا بیرانوند» از حضور در تمرین امروز معاف بودند.

این بازی از ساعت ۱۱:۱۰ امروز در زمین مجموعه شهید کاظمی آغاز شد و در غیاب کالدرون و دستاران اسپانیایی او، «کریم باقری» سرخ‌پوشان را هدایت می‌کرد. پرسپولیس در این بازی با توجه به کمبود نفرات، از تیم چوکا بازیکنان کمکی گرفت.

به این ترتیب، امیر حسین بیات، حسین ماهینی، احسان حسینی، محمد نادری، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عرفان شمخالی و سعید غفاری از چوکا برای سرخ‌پوشان به میدان رفتند.

این دیدار دوستانه در نهایت با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پرسپولیس خاتمه یافت. در این بازی برای سرخ‌پوشان مهدی عبدی (۲ گل)، سعید حسین‌پور و عرفان شمخالی بازیکن چوکا که به عنوان یار کمکی برای پرسپولیس به میدان رفته بود  گلزنی  کردند، برای  چوکا هم «حمید خدابنده‌لو» گلزنی کرد.

در پایان بازی دوستانه امروز، افشین پیروانی و کریم باقری به یادگار پیراهن شماره ۱۷ پرسپولیس را به فرشاد پیوس اهدا کردند.