به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال سید علی میرغفاری سرپرست تیم ملی امید در خصوص برنامه های آتی این تیم گفت:پس از اردوی قطر شب گذشته تیم امید به تهران بازگشت و اعضای تیم به مدت دو روز استراحت خواهند داشت. پس از آن روز چهارشنبه صبح در مرکز ملی فوتبال ایران تمرین می کنیم. همچنین ضیافت ناهاری در نظر گرفته شده که با حضور پیشکسوتان بعد از تمرین برگزار می شود و سپس مستقیما راهی فرودگاه خواهیم شد جهت اعزام به تایلند. سفر طولانی در پیش خواهیم داشت چرا که تیم وارد بانکوک می شود ، پس از آن با یک پرواز داخلی به شهر هاجای در جنوب تایلند می رویم و از آنجا راهی سونگلا محل برگزاری بازی ها خواهیم شد.
سرپرست تیم المپیک همچنین گفت:لازم است از همکاری ها و حمایت های مجموعه فدراسیون فوتبال در این مدت تشکر کنم. خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شد. همکاری فدراسیون جهت اعزام آقای استیلی و ماجدی به منظور شناسایی موقعیت و شرایط شهر سونگلا، همکاری در زمینه تامین امکانات مورد نیاز و همچنین اردوی بسیار مفید در قطر ، اقدامات بسیار ارزشمندی بود که قطعا به تیم ما کمک می کند.
میرغفاری اضافه کرد:با توجه به شرایط ویژه تایلند و مشکل غذا در این کشور فدراسیون یک آشپز ویژه همراه با تیم اعزام می کند همچنین اقای دکتر حمزه به عنوان روانشناس ورزشی در کنار ما حضور دارند. گروهی ابتدایی به منظور آماده سازی شرایط با حضور آقای میرشاد ماجدی اعزام خواهند شد. آقای ماجدی به زبان تایلندی تسلط دارند و این منطقه را به خوبی می شناسند. برنامه ریزی به صورتی انجام می شود که تیم بعد از یک سفر طولانی با شرایط ایده آل وارد محل اقامت خودش شود و همه پیش بینی های لازم در خصوص انتخاب اتاق ها ، آماده سازی غذای ایرانی هماهنگی زمین تمرین و سایر موارد و موضوعات قبل از رسیدن تیم انجام می شود.