به گزارش اکونا پرس،

 وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال ایران در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در تمرین تیم امید اظهار داشت: به دعوت دوستان آخرین تمرین تیم امید آمدم آمدیم که در کنار بچه‌ها با شیم و به آنها روحیه بدهیم. امیدوارم آنها شرایط خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: به آینده این تیم خوشبین هستیم و امیدواریم که آنها بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.

غفوری درباره اینکه هر روز شایعات زیادی در مورد شرایط استقلال به گوش می‌رسد افزود: در مورد استقلال صحبت نمی‌کنم اما این نکته را بگویم بعد از شروطی که استراماچونی برای استقلال گذاشتند دیگر هیچ تماسی با یکدیگر نداریم.

کاپیتان سابق درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال این مربی را در صفحات شخصی خودشان پاک کرده‌اند خاطرنشان کرد: این شایعه است بازیکنان استقلال و شخص خود کسی را فالو نکرده‌ بودیم که بخواهیم پاک کنیم. در مور اینکه ایشان می‌آید یا خیر بنده هیچ اطلاعی ندارم ولی شخصی بخواهم صحبت کنم امیدی به بازگشت وی نیست.

وی درباره اینکه آیا از شروط مطرح شده ایشان در دوحه اطلاعی دارد یا خیر؟ بیان داشت: خبر درستی از این موضوع ندارم فقط اخبار ضد و نقیض را می‌شنوم.

غفوری در باره اینکه ظاهرا بازیکنان استقلال زیاد راغب به بازگشت استراماچونی به تیم نیستند ادامه داد: اتفاقا این جوری نیست استراماچونی برگردد به نفع تیم است همه چیز تیم دست ایشان است.

بازیکن تیم ملی درباره اینکه هنوز مربی تیم ملی هم انتخاب نشده است خاطرنشان کرد: متاسفانه 23 روز است که استقلال سردرگم است سرمربی روی نیمکتش نیست این وضعیت خیلی بد است و آن طور که من شنیده‌ام 16 روز دیگر باید در اهواز به مصاف فولاد برویم و واقعا نمی‌دانم چه بگویم این شرایط خجالت‌آور است.

وی ادامه داد: آن طور هم که می‌گویند من هیچ وقت سرمربی موقت نبودم. یک بازیکن بودم که با توجه به شرایط موجود وظیفه‌مان کمی سنگین‌تر می‌شد امیدوارم خیلی زود استراماچونی بازگردد و باید تکلیف ایشان مشخص شود. استقلال دیگر آن قدر کوچک و خوار نشده است که اینقدر منتظر یک سرمربی بمانند. من فکر می‌کنم با اسم استقلال در حال بازی شدن است منظورم شخص خاصی نیست فکر می‌کنم به اسم بزرگ استقلال در این مقطع لطمه وارد شده است.