به گزارش اکونا پرس،

بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات و همچنین پرداخت مطالبات بازیکنان و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

ظاهرا قرار است امروز مطالبات بازیکنان واریز شود.

بله. کارهای بانکی پرداخت مطالبات بازیکنان صورت گرفته و طی این یکی دو روز مطالبات آنها پرداخت خواهد شد. باشگاه تصمیم گرفته تا سقف 40 درصد مطالبات تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کند و ان‌شالله تمرینات هم از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.

در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون جدایی میلاد زکی‌پور و پیوستن این بازیکن به یک باشگاه هلندی مطرح شده است. آیا زکی‌پور از استقلال خواهد رفت؟

این بازیکن هیچ مشکلی برای همکاری با استقلال ندارد. و همین امروز هم در نشست با مجیدی شرکت کرد و خطاب به سرمربی تیم گفت هیچ مشکلی نداشته و در استقلال خواهد ماند.البته نمی‌گویم او پیشنهادی نداشته ولی در هر صورت تصمیم گرفته بماند.

ماجرای حضور مربی بدنساز انگلیسی چه شد؟

حضور این مربی منتفی شده و طبق خواسته فرهاد مجیدی یک مربی بدنساز اسپانیایی به استقلال اضافه می‌شود. البته ابتدا باید مذاکرات و مکاتبات صورت بگیرد ولی دو مربی اسپانیایی در استقلال حضور خواهند داشت.

شایعاتی پیرامون جدایی ستار همدانی از استقلال هم مطرح شده آیا این خبر صحت دارد؟

مشکل خاصی وجود ندارد و او هم به عنوان سرپرست به کارش ادامه خواهد داد.

طی روزهای اخیر لیستی پیرامون حضور آندو تیموریان،‌ بهنام برزای، بیت‌سعید و ... در استقلال منتشر شده. آیا حضور این نفرات را تائید می‌کنید؟

این نفراتی که شما اسم بردید قابل احترام هستند و برای تیم ما زحمات زیادی کشیدند اما در لیست فرهاد مجیدی نیستند.حتی در این بین صحبت شده بود محسن فروزان به استقلال اضافه می‌شود اما با تمام احترام نام این بازیکن هم در لیست مجیدی نیست.

ماجرای حضور پاتوسی در استقلال چیست. چون نام وی در فهرست فروش بنی‌یاس قرار دارد.

اجازه بدهید بعدا به این موضوع جواب بدهم. کادر فنی استقلال در حال بررسی بازیکنان خارجی است. همانطور که می‌دانید ما می‌توانیم تنها یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن خارجی جذب کنیم. به همین علت فرهاد مجیدی در حال بررسی گزینه‌هاست تا بهترین نفرات را معرفی کند.

ماجرای حضور روبینیو در استقلال چیست؟

اساسا چنین بحثی وجود نداشته و هیچ فرد مسئولی در باشگاه استقلال با این بازیکن مذاکره نکرده است. 

طی روزهای گذشته در مورد لیست خروج استقلال هم صحبت‌هایی مطرح شده است.گفته می‌شود نفراتی مثل سجاد آقایی و میلاد باقری از استقلال جدا شدند.

ما هیچ لیست خروج و جداشدنی نداریم. فقط در صورتی که بازیکنانی جذب شوند و کادر فنی در مورد پست‌های مختلف تصمیم بگیرد در آن صورت اعلام می‌کنیم کدام بازیکنان جدا خواهند شد. تا این لحظه تنها  میلاد باقری جدایی‌اش از استقلال قطعی شده چون این بازیکن ظاهرا از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و موافقت کادر فنی را برای جدایی دریافت کرده است.

در مورد دروازه‌بان چطور؟

ما دروازه‌بان نمی‌خواهیم. استقلال دو گلر خوب دارد ضمن اینکه در تیم‌های پایه هم گلرهای با انگیزه‌ای داریم. همانطور که بهزاد غلامپور اشاره کرده هر دو دروازه‌بان ما در تیم می‌مانند و گلر دیگری به استقلال اضافه نخواهد شد.