به گزارش اکونا پرس،

علی جباری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره شرایط کیانوش رستمی افزود: تمرینات‌مان را برای مسابقات بین‌المللی جام فجر آغاز کرده‌ایم و همه نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی زیرنظر کادر فنی تمرین می‌کنند و کیانوش رستمی نیز در تمرینات حضور دارد و این که می‌گویند او خودش تنها تمرین می‌کند به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی گفت: رستمی همچنان شانس المپیکی شدن را دارد و او باید در مسابقات جام فجر در گیلان، مسابقات امارات در اسفند و همچنین مسابقات آسیایی قزاقستان که فروردین برگزار می‌شود بالاترین امتیاز را بگیرد تا بتواند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از آن خود کند.

آقای جباری افزود: البته ما در وزن ۹۶ کیلوگرم هم سهراب مرادی و هم کیانوش رستمی را داریم و اگر این دو نفر می‌خواهند سهمیه المپیک را بگیرند باید حدودا ۳۳۰۰ امتیاز کسب کنند، البته از بین دو نفر فقط یک نفر راهی توکیو می‌شود.

وی گفت: همه تلاش کادر فنی این است که هم کیانوش و هم سهراب مرادی به شرایط ایده‌آل برسند.

روز‌های گذشته برخی از رسانه‌های ورزشی عنوان کردند، کیانوش رستمی در مسابقات جهانی تایلند عملکرد خوبی نداشت و در بازگشت به کشور برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک مجدد انفرادی تمرین می‌کند که کادر فنی تیم‌های ملی این موضوع را کاملا تکذیب کرد!