به گزارش اکونا پرس،

کاوه ستوده، پزشک تیم استقلال درباره وضعیت جسمانی شیخ دیاباته و مصدومیت او گفت: دیاباته دچار آسیب‌دیدگی عضله شده است و دو تا سه هفته نمی‌تواند در میادین حضور داشته باشد.

او درباره وضعیت فرشید اسماعیلی گفت: با توجه به مصدومیتی که دارد ۷ تا ۱۰ روز نمی‌تواند بازی کند.

پزشک تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت عارف غلامی و سیاوش یزدانی نیز گفت: کارهای درمان این دو بازیکن انجام شده است و در اختیار بدنساز باشگاه هستند.

او افزود: تلاش ما این است بازیکنان در اسرع وقت به تیم برگردند. این را باید گفت که ماهیت آسیب‌دیدگی‌ها متفاوت است.  درباره مصدومیت دیاباته هم در روز اول گفتم نمی‌شود قضاوت کرد و باید بررسی کرد و از ام آر آی این بازیکن مشخص شد کشیدگی در عضله دارد و این کشیدگی نیاز به درمان و کارهای خودش را دارد که حداقل دو تا سه هفته باید کارهای درمان خودش را انجام دهد.

ستوده در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در این فصل آمارهای مصدوم‌هایش زیاد نبود؟ خاطرنشان کرد: آمار مصدوم‌های تیم ما امسال در نیم فصل اول و دوم به نسبت پارسال بهتر بوده است اما مصدومیت جزئی از فوتبال است و بازیکنی مصدوم نمی‌شود که بازی نمی‌کند. پیشگیری‌ها توسط مجموعه باشگاه انجام می‌شود. آیا ما مقصر بودیم که در ۴ روز ۴ پرواز داشتیم؟  تیم ما تا روز آخر معلوم نبود در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند یا خیر. در هر صورت با تمهیدات انجام شده تیم در کم‌ترین زمان ممکن مجبور شده به دوبی برود و ۱۰ ساعت تیم در فرودگاه بماند و دیدار خودشان در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کردند و با یک پرواز به تهران برگشتند و به دوحه رفتند.  اما خدا را شکر با تلاش مجموعه دو پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا کسب شد.

منبع: ایسنا