به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک،رییس کمیته ملی المپیک که در بدو ورود با استقبال استاندار و مسئولان کرمانشاه مواجه شد پس  از دیدار با مقامات استانی در مراسم کلنگ زنی ١٥ زمین چمن مصنوعی که با مشارکت خیرین ورزش یار در شهرک ده پهن کرمانشاه در حال ساخت بوده و سال آینده به بهره برداری می رسد حضور یافت.
عملیات اجرایی ١٥ زمین چمن مصنوعی  در محلات کم برخوردار آغاز و مراسم آن در دبستان شهید فدوی شهرک جعفرآباد برگزار شد.
رییس کمیته ملی المپیک در مراسم کلنگ زنی 15 زمین من مصنوعی ابراز داشت:مردم کرمانشاه خونگرم، صمیمی، با معرفت و با فضیلت هستند.کرمانشاه چشمه جوشان تولید قهرمان پروری است واستان کرمانشاه مهد و کانون قهرمان پروری است و نگین درخشانی است که همیشه در ایران زمین می درخشد.
وی همچنین در مراسم افتتاح استخر سرپوشیده مسکن مهر دولت آباد حضور یافته  و سپس با شرکت در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه ابراز داشت:کرمانشاه روزی به لرزه درآمد اما امروز این استان مقاوم و استوار در مسیر توسعه حرکت می کند و از مجموعه مدیران سخت کوش به ویژه استاندار دلسوز، موفق، پرتلاش و کوشای کرمانشاه تشکر و قدرانی می کنم زیرا کار بسیار سختی است که در مدیریت بحران همزمان مسیر توسعه استان را با سرعت مناسبی هدایت کرد و به یقین نشان از توانمندی مهندس بازوند است.

 

 

صالحی امیری در ادامه خاطر نشان کرد:ارزیابی و نگاه علمی به کرمانشاه نشان می دهد این استان از لحاظ عملکردی در تراز عالی است و این سرزمین از مسیر انزوا خارج و در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفته است.کرمانشاه به کارگاهی تبدیل شده است و مسیر توسعه آن تداوم دارد البته در این راستا برای توسعه آینده نگر باید منابع انسانی توانمند تربیت کنیم و ارتقاء این شاخص از توجه به این نسل جدید ایجاد می شود.
وی ادامه داد:قطار توسعه کرمانشاه با سرعت در حال حرکت است و روی ریل پیشرفت قرار گرفته است، این مسیر صحیح است و تداوم خواهد داشت اما برای آینده نسلی با دانش و آگاهی تربیت کنید. 
وی گفت: کار بسیار سختی است که هم مدیریت بحران کرد و قطار توسعه به سرعت در حال حرکت باشد و این استثنا مربوط به کرمانشاه است.این استان مرکز صنعت و دروازه توسعه در مسیر صادرات است از کسانی که مسوولیت پیشرفت را پذیرفته اند، قدردانی می کنم.
رییس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:جهت گیری کلی استان توسعه زیر ساخت ها، اشتغالزایی حل چالش های معیشتی و توجه به نشاط اجتماعی است و آنچه که تداوم حیات اجتماعی را تضمین می کند، جامعه زنده جامعه ای است که انسانهای سرزنده داشته باشد.
افتتاح ١٥ زمین چمن مصنوعی در کرمانشاه کاری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است که با پیگیری استاندار کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان و مشارکت خیرین انجام شده است و نکته مهم در این کار مسوولیت اجتماعی صاحبان صنعت و سرمایه است.

 

 

صالحی امیری در نشست شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت:به یقین دولت به تنهایی نمی تواند پاسخگوی مردم باشد و نهادهای خصوصی می توانند پشتیبان مردم باشند و به دولت کمک کنند.صاحبان سرمایه و صنعت بازار و تجارت با پذیرش مسوولیت اجتماعی به کمک دولت بیایند.نیاز امروز جامعه ما نشاط و شادکامی است و به یقین نقطه آغاز قهرمانی از همین محله هاست و کرمانشاه در المپیک های بعدی شاهد حضور قهرمانان بیشتری خواهیم بود.احداث این زمین های چمن مصنوعی ، نگهداری و بهره برداری آن کار مهمی است که در توسعه سرانه ورزشی استان نیز موثر است.

ساختار مدیریتی استان متعهد است و حضور مداوم و موثر مدیران استانی  در حل بحران ها و مشکلات موجود سبب اعتماد مردم به خدمتگزاران استان شده است که بی شک مهندس بازوند به عنوان مدیریت ارشد استان نقشی مهم و موثر در ایجاد این میزان پویایی، تلاش و تقویت همدلی و همراهی مردم داشته است.