به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیکاوس سعیدی در این باره اظهارداشت: در این نشست دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای جمهوری اسلامی ایران،افغانستان، قرقیزستان، ترکمنستان،ازبکستان و تاجیکستان حضور داشتند  اجلاسی  یکروزه که با هدف بررسی  نحوه برگزاری بازی های کشورهای منطقه آسیای میانه در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.
وی تصریح کرد:در دوره های گذشته مسابقات کشورهای آسیای میانه  در ۱۲ رشته برگزار می شد اما در این اجلاس پیشنهاد شد تا رشته های واترپلو،کاراته و تیروکمان نیز به این رقابت ها اضافه شود.
دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:به همین منظور مقرر شد کار گروهی متشکل از نمایندگان کمیته های المپیک کشورها به زودی برای بررسی بیشتر درباره نحوه برگزاری، رشته ها و قوانین مربوطه تشکیل شود تا پس از بررسی نهایی موارد لازم در حاشیه بازی های المپیک ۲۰۲۰ در نشستی با حضور روسا و دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای عضو تصویب شود.
دکتر سعیدی در خاتمه ابراز داشت :در حاشیه اجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیای میانه نشست هایی هم به طور جداگانه با دبیران کل کمیته های المپیک کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و همچنین با نایب رئیس کمیته ملی المپیک قزاقستان هم ملاقاتی  داشتیم که بسیار مفید و سازنده بود.