به گزارش اکونا پرس،

عباسعلی ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خبر ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا اظهار کرد: این خبر کذب محض است و بازیکنان ما علائمی شبیه  سرماخوردگی داشتند. یکی - ۲ نفر هم به  بیماری گوارشی  و نه تنفسی مبتلا شده اند. به هر حال  به علت شیوع ویروس کرونا احتیاط بیشتری کردیم. علی قربانی و شایان مصلح که علائم بیشتری داشتند را در  بیمارستان سعدی اصفهان مورد بررسی قرار دادیم و  مشکلی نداشتند.  

او ادامه داد: علی قربانی علائم بیماری گوارشی داشت. به نظر می‌رسد او دچار مسمومیت غذایی شده باشد که با معاینات ابتدایی مشکل قربانی حل شد. به هر حال  قربانی و مصلح دارو‌های سرماخوردگی و گوارشی را دریافت کردند. همچنین شهباززاده و کریمی هفته قبل علائم عفونت سرماخوردگی داشتند که با تجویز دارو و استراحت مشکل آنها نیز حل شد. علاوه بر این محسن مسلمان ۲ روز قبل دچار  سرماخوردگی شده بود که برابر  ذوب آهن هم بازی نکرد.  

ربیعی درباره وضعیت کی روش استنلی مهاجم برزیلی تیم سپاهان گفت: کی روش استنلی مشکل گوارشی داشت. به نظر می‌رسد او دچار مسمومیت غذایی شده باشد و  جای نگرانی وجود ندارد.  

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت:  شیوع ویروس کرونا باعث استرس بازیکنان شده است و  زمانی که آن‌ها با علائم کوچک بیماری مواجه می‌شوند به پزشک مراجعه می‌کنند. به هر حال من به عنوان یک پزشک موافق این هستم که مسابقات لیگ برتر به تعویق بیافتد. زمانی که یک بازیکن در اردو‌ ورزشی دچار سرماخوردگی می‌شود به طور حتم این بیماری را به بازیکن دیگر انتقال می‌دهد.