به گزارش اکونا پرس،

دیدار حساس لیورپول برابر رم در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست سنگین تیم ایتالیایی به پایان رسید.

رم در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ ۵ بر دو تن به شکست داد تا کار سختی برای صعود به دور بعد داشته باشد. ستاره این دیدار محمد صلاح مصری بود که توانست دو گل نخست لیورپول را به ثمر برساند.

دنیله ده‌روسی، کاپیتان رم بعد از بازی به ستایش از صلاح پرداخت و گفت‌: به خوبی صلاح را می‌شناختیم. او بازیکنی بزرگ و البته با شخصیت است. بسیار خوشحالم که صلاح تا این اندازه پیشرفت کرده است. با وجود این که برابر این بازیکن اذیت شدیم اما برای او خوشحال هستم.

او درباره این سوال که آیا جالوروسی می‌تواند باز هم یک شکست سنگین را جبران کند، اظهار کرد: شما می‌توانید بازی برگشت برابر بارسلونا را یک بار دیگر به خاطر آورید. در آن دیدار با سه گل بارسلونا را شکست دادیم و به دور بعد راه پیدا کردیم و الان هم می‌توانیم جبران کنیم. رم هرگز تسلیم نمی‌شود.

ده‌روسی ادامه‌ داد: ما در این دیدار بد شانس بودیم و داوری هم به سود حریف بود. دلیل شکست ما فنی نبود. نباید فراموش کرد که لیورپول تیمی با کیفیت و البته با سرعت بسیار بالاست. در ۲۵ دقیقه نخست بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. با وجود شکست سنگین، تسلیم نمی‌شویم و امیدوار به جبران نتیجه‌ در دیدار برگشت هستیم.