به گزارش اکونا پرس،

 طی روز‌های گذشته خبر‌هایی مبنی بر جدایی مهدی رحمتی در پایان لیگ نوزدهم و بازگشت مجدد او به تیم فوتبال استقلال منتشر و حتی گفته شد بهزاد غلامپور مربی دروازه بان‌های آبی پوشان برای آشتی رحمتی و سید حسین حسینی پیش‌قدم شده و موافقت فرهاد مجیدی برای بازگشت رحمتی به استقلال را دریافت کرده است.

در صورتی که باشگاه استقلال در پایان لیگ نوزدهم خواستار بازگشت رحمتی باشد، مشکل اصلی قراردادی است که این دروازه بان ۳۷ ساله در ابتدای لیگ هجدهم با شهرخودرو خراسان امضاء کرده است. قرارداد رحمتی با نماینده خراسان ۲ سال است و برای جدایی از این تیم نیاز به رضایت نامه دارد و تنها در صورتی رحمتی از جمع شهرخودرویی‌ها جدا می‌شود، که باشگاه استقلال مبلغ رضایت نامه این دروازه بان را به مدیران شهرخودرو پرداخت کند. همچنین قرارداد رحمتی و شهرخودرو بدون هیچ بندی به صورت ۲ ساله منعقد شده و به این ترتیب تنها راه عملی شدن انتقال این دروزاه بان به استقلال، توافق مدیران ۲ باشگاه است.

در این بین نشانه‌هایی از بهبود روابط حسین حسینی و مهدی رحمتی به چشم می‌خورد و دروازه بان حال حاضر استقلال هم در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، از رحمتی به عنوان الگوی ورزشی خود نام برده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان