به گزارش اکونا پرس،

احمد سعادتمند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره موضوعات مختلف باشگاه استقلال و مشکلاتی که وجود دارد، صحبت‌های زیر را انجام داد:

*  در حدود کمتر از سه ماهی که در استقلال به عنوان مدیرعامل کار می‌کنید، از عملکردتان رضایت دارید؟

نه، رضایت ندارم.

*  چرا؟

استقلال آنقدر کارهای عقب افتاده دارد که فقط قسمت کوچکی از کارها را انجام داده‌ام و هنوز خیلی کار دارد. دوست دارم با سرعت بیشتری جلو برویم و کارهای بزرگتری انجام دهیم و بتوانیم نقاط منفی را تبدیل به فرصت کرده و استفاده بهینه کنیم. خیلی از عملکردم راضی نیستم و دلم می‌خواهد اتفاقات بزرگتری در استقلال رخ دهد تا به نوعی برای باشگاه آبروداری کرده باشم.

* اما شاید هر مدیری جای شما بود و مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را پرداخت می‌کرد، دو زمین اختصاصی تهیه می‌کرد یا کارهای دیگر، به دفاع از عملکردش می‌پرداخت.

اینها جزو وظایف باشگاه استقلال است و نباید هیج منتی بگذاریم. به همراه همکاران و تیم مدیریتی‌ام باید وظایف‌مان را انجام دهیم، اگر چه باید ماه‌ها یا سال‌های گذشته انجام می‌شد. باید طبق مفاد قرارداد عمل کنیم و بازیکنان نیز طبق قراردادشان کار کنند. بنابراین، اگر کاری کردیم، جزو کارهای باشگاه بوده است. ضمن اینکه برنامه‌های فوق‌العاده نیز دستور کارمان قرار دارد.

* فکر می‌کنید از طرف وزارت ورزش حمایت می‌شوید؟

حوزه فعالیت وزارت ورزش در بخش‌های مختلف است، تمامی استان‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد، 51 فدراسیون، شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی، مجموعه انقلاب، آزادی، موارد حقوقی، عمرانی و ... زیر نظر وزارت ورزش هستند. وزارتخانه با توجه به جایگاهی که دارد، تلاش می‌کند همه را مدیریت کند.

* پاسخ سؤال‌مان را نگرفتیم، آیا امروز با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه استقلال می‌افتد، حمایت وزارت ورزش را دارید یا نه؟

بله، حمایت می‌شوم.

* انتظار نداشتید با توجه به مشکلات بوجود آمده برای قرارداد با کارگزار قبلی و جدید باشگاه، این مسئله زودتر حل می‌شد؟

این هفته قرار است با تعامل و جلساتی که برگزار خواهیم کرد، مشکل را حل کنیم.

* شما هفته گذشته گفتید «اجازه بدهید استقلال نفس بکشد». اکنون چطور می‌خواهید مشکلی که با هیئت مدیره باشگاه بر سر کارگزار پیدا کرده‌اید را، حل کنید؟

مشکلی نیست، همانطور که گفتم قرار است جلسه‌ای برگزار کنیم تا مشکل حل شود.

* بحث بعدی، انتقاد از انتصاب‌های شما در باشگاه استقلال و برخی‌ها اعتقاد دارند که از افراد معمولی در پست‌های مختلف استفاده کرده‌اید. واکنش شما به این موضوع چیست؟

من «دو ماه و اندی» است که آمده‌ام و اجازه دهند 4،5 ماه از انتصاب‌های‌مان بگذرد و سپس بررسی کنند.