به گزارش اکونا پرس،

تیم فوتبال تراکتور برخلاف سایر تیم‌های لیگ برتری به صورت گروهی تمرین نمی‌کند. علاوه بر این اشکان دژاگه و مسعود شجاعی کاپیتان‌های این تیم و بازیکنان خارجی هنوز به تبریز باز نگشته اند.

اشکان دژاگه کاپیتان تیم فوتبال تراکتور همچنان در آلمان به سر می‌برد. گفته می‌شود شرط این بازیکن برای بازگشت به تبریز این است که زمان دقیق ادامه بازی‌های لیگ برتر مشخص شود.

شنیده می‌شود مسعود شجاعی دیگر کاپیتان تراکتور هم بیان کرده که تا شیوع ویروس کرونا در تبریز کاهش پیدا نکند به این شهر باز نمی‌گردد و تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند.

یکی از مدیران باشگاه تراکتور درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دژاگه بازیکن حرفه‌ای است و شرطی برای بازگشت به تبریز ندارد و فقط نگران افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا در ایران است. دژاگه با مدیریت و کادر فنی تیم هماهنگ است و هر زمان وضعیت بازی‌های لیگ برتر مشخص شود به ایران بازمی گردد.

او درباره غیبت مسعود شجاعی در تبریز گفت: این بازیکن با کادر فنی تیم در ارتباط است و در حال حاضر تمرینات خود را در تهران انجام می‌دهد. شجاعی همانند دژاگه هر زمان باشگاه صلاح بداند به تبریز بازمی گردد و مشکلی در این باره ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان