به گزارش اکونا پرس،

عباس ترابیان سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره پرونده مارک ویلموتس اظهار داشت:  این موضوع را باید از نظر فنی مورد بررسی قرار داد. در خصوص قرارداد با کارلوس کی‌روش من ۷ ماه با وکیل و مدیر برنامه‌هایش مذاکره کردم. درباره بند بند قرارداد با هم بحث می‌کردیم. یک حقوقدان پشت من بود و ایرادات را می‌گفت.

ترابیان افزود: قرارداد ویلموتس را من ندیده ام و در جریان آن نیستم، اما در یک برنامه تلویزیونی متوجه یک بند شدم که تعجب کردم. باید به متن انگلیسی دقت کرد چرا که در بحث حقوقی معانی کلمات فرق می‌کند.

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال درباره نقش روابوط بین‌الملل فدراسیون و اینکه آن‌ها در این خصوص ضعیف عمل کرده‌اند، بیان کرد: اطلاع دارم که مسئولان این بخش در این موضوع اصلا دخیل نبوده اند. نیرو‌های بخش روابط بین‌الملل فدراسیون بچه‌های باسوادی هستند، اما موضوع این است که تاج نباید خودش مذاکره می‌کرد بلکه باید کسی را انتخاب می‌کرد که بند بند قرارداد را مورد رصد قرار می‌داد.

او خاطرنشان کرد: باید این موضوع دقیق بررسی شود. کسانی که در کنار مهدی تاج مسئولیت حقوقی داشته اند پاسخ دهند و فقط مسئولیت کار برعهده تاج نیست.