به گزارش اکونا پرس،

تیم فوتبال تراکتور در سال‌های گذشته  جزو فعال‌ترین تیم‌ها در جذب بازیکنان بوده است، اما تاکنون برای فصل آینده  لیگ برتر فوتبال بازیکنی را به خدمت نگرفته  و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم تبریزی شده است.  

البته با حضور علیرضا منصوریان سرمربی جدید تراکتور در تبریز، قرار است فعالیت این باشگاه تبریزی در نقل و انتقالات شروع شود  و  مذاکراتی با بازیکنان مدنظر منصوریان صورت گرفته است تا مدیران تراکتور در روز‌های آینده با بازیکنان جدید قرارداد ببندند.

باشگاه تراکتور به علت ممنوعیت ورود خارجی‌ها به فوتبال کشورمان نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند به همین علت مسئولان این باشگاه تبریزی به دنبال بازگرداندن عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری خود هستند تا خط حمله خود را تقویت کنند.  

همچنین ساسان انصاری مهاجم تراکتور به احتمال زیاد از این تیم تبریزی جدا می‌شود و تراکتوری‌ها به دنبال جذب مهاجم هستند تا جایگزین انصاری در خط حمله شود.  

علاوه بر این بازیکنانی همانند سید حسین حسینی دروازه بان استقلال، میلاد فراهانی دروازه بان سایپا، علی دشتی هافبک فصل گذشته استقلال، محمد نادری بازیکن پرسپولیس، امین قاسمی نژاد بازیکن شهر خودرو، هادی محمدی بازیکن ذوب آهن و آرمین سهرابیان در لیست خرید منصوریان برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

در حال حاضر محمدرضا آزادی و رضا اسدی جدا شده‌های قطعی تراکتور هستند، اما وضعیت احسان حاج صفی هنوز مشخص نشده است و مسئولان تراکتور همه تلاش خود را می‌کنند تا این بازیکن را برای فصل آینده حفظ کنند و به نظر می‌رسد این بازیکن ملی پوش در تبریز می‌ماند.