به گزارش اکونا پرس،

در حالی که تمرینات تیم فوتبال تراکتور چند روز پیش برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال شروع شد، اما مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی کاپیتان‌های این تیم تبریزی هنوز  در تمرینات حضور نیافته اند  و  همین موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.  

علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور اعلام کرده است که کاپیتان‌های تیمش ۳ روز مرخصی گرفته اند و به زودی در تمرینات تیم شرکت می‌کنند، اما زمان مرخصی این ۳ بازیکن سپری شده است و خبری از آن‌ها نیست.  

لیست تیم ملی فوتبال روز گذشته از سوی اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی) اعلام شد و حاج صفی در بین دعوت شدگان حضور دارد، اما دژاگه و شجاعی به تیم ملی دعوت نشدند.  

البته  حاج صفی با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال نمی‌تواند در تمرینات تراکتور شرکت کند، اما باید دید که دژاگه و شجاعی چه زمانی قصد دارند به تبریز برگردند و تمرین کنند.  

حاج صفی قصد داشت به تیم آریس یونان بپیوندد، اما باشگاه تراکتور رضایت نامه اش را صادر نکرد و همین موضوع باعث شد که حضورش در این تیم یونانی منتفی شود.  

همچنین دژاگه و شجاعی هم به علت قرارداد داشتن با تراکتور در این تیم تبریزی ماندگار شدند و باید در تمرینات سرخپوشان تبریزی حضور یابند تا برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال آماده شوند.