به گزارش اکونا پرس،

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک از فردا در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز و تا روز ۱۲ دی ماه پیگیری می‌شود که باز هم نام سعید عبدولی قهرمان جهان و نفر سوم المپیک در میان دعوت شدگان دیده نمی‌شود.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عدم دعوت سعید عبدولی اظهار داشت: به عنوان سرمربی، شرایط او را در پیکار‌های لیگ دیدم که اصلاً شرایط خوبی نبود. طبیعتاً باید در وزن ٨٢ کیلوگرم از کشتی‌گیری استفاده کنم که تا سال‌ها بتواند به تیم ملی کمک کند که این فرآیند، همان بحث جوانگرایی است. معتقدم تیم ملی ملک شخصی هیچ کسی نیست. ضمن آنکه سعید شانسی برای حضور در وزن ۷۷ کیلوگرم هم ندارد چراکه با این بدنی که من از او دیدم و شرایط سنی که دارد تاکنون نتوانسته خودش را به شرایط مطلوب برساند.

وی تاکید کرد: زمانی کشتی‌گیری که شرایط خوبی دارد به اردو دعوت می‌شود و زمانی که شرایط ندارد هم دعوت نمی‌شود. البته در این مقطع تمام تمرکز ما روی اوزان المپیکی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه چرا سعید عبدولی را به قهرمانی آسیا اعزام نمی‌کند گفت: او چندین مدال جهانی دارد در نتیجه مدال آسیا را می خواهد چکار کند؟ در واقع حضورش در مسابقات آسیایی با توجه به شرایط فعلی توجیه منطقی ندارد.