به گزارش اکونا پرس،
در این نشست که به ریاست دکتر محمد علیپور برگزار گردید وی ضمن خوشامد گویی به تمامی اعضا توضیحات کاملی از ماهیت کمیسیون و اهداف مدنظر در ورزش همگانی داده شد و درباره نقش بی بدیل کمیسیون ورزش و جامعه فعال توضیح دادند.
 همچنین دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک نیز ضمن تشکر از ریاست کمیسیون به جهت برگزاری جلسات و ایجاد این مهم در جامعه ایرانی در راستای منشور المپیک توضیحاتی ارائه و بر نقش پر رنگ این کمیسیون در سلامت جامعه و خانوادها تاکید کردند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد:انتخاب اعضای کمیسیون هوشمندانه بوده و همگی از خبرگان ورزش همگانی می باشند و توسعه ورزش همگانی از اهداف مهم و اهبردی است تا شاهد فعالیت های ارزشمند آن در راستای اهداف جنبش المپیک باشیم.

در ادامه این نشست دکتر عبدالحمید احمدی معاون محترم توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در‌باره نقش مهم کمیسیون ورزش و جامعه فعال در میزان سلامتی و تحرک در جامعه توضیحاتی ارائه کردند.

همچنین در ادامه اعضای کمیسیون ورزش و جامعه فعال درباره آیین نامه این کمیسیون به بحث و بررسی پرداختند و نقطه نظرات خود را اعلام و آیین نامه به تصویب اعضا رسید. 
 همچنین  در راستای اهداف کمیسیون  ۲ برنامه ویژه در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت .
 در پایان جلسه نیز  ابلاغ اعضای این کمیسیون توسط دکتر احمدی معاون محترم وزیر و دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک اهدا شد و آرمین صالحی بعنوان دبیر کمیسیون ورزش و جامعه فعال کمیته ملی المپیک منصوب گردید .