به گزارش اکونا پرس،

پس از برگزاری جلسه ای که با حضور مسئولین فدراسیون تکواندو و رئیس انجمن پاراتکواندو در خصوص آغاز تمرینات آمده سازی تیم ملی پاراتکواندو بانوان برگزار شد، تمرینات این تیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از 18 بهمن ماه در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.
رایحه شهاب و فاطمه دودانگه دعوت شدگان به این اردو هستند که صبح امروز و در حضور کادرفنی و سرپرستی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

تست شاخص توده بدن، آزمون یویو VO2MAX ، تست سرعت 20 یارد، آزمون توان بی هوازی لاکتیک، تست پرش ارتفاع، تست چابکی، تست انعطاف پذیری و عکس العمل دیداری عناوین آزمون هایی بود که توسط کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک از این ورزشکاران گرفته شد.
هدایت تیم ملی پاراتکواندو در اردوهای این تیم بر عهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و الهه مهربانی به عنوان مربی را می باشد.
مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک، قهرمانی آسیا و بازی‌های پارآسیایی مهمترین رویدادهایی هستند که تیم ملی پاراتکواندو بانوان در این مسابقات حضور خواهند یافت.
شایان ذکر است پس از مسابقات انتخابی پاراتکواندو بانوان که در تاریخ 4 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، هوگوپوشان جدیدی نیز به اردوهای آمده سازی این تیم افزوده خواهند شد.