به گزارش اکونا پرس،

این مرحله طی 2 روز با حضور 4 تیم آذربایجان شرقی- خراسان رضوی- گلستان و همدان در مجموعه ورزشی فتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بصورت دوره ای برگزار می شود و طبق برنامه سیدبندی این دیدارها فردا یکشنبه 10 اسفندماه برگزار می شود:

-ساعت 8:00  همدان با مربیگری طیبه نوری مقابل گلستان با مربیگری مینا باقری

-ساعت 9:15 آذربایجان شرقی با مربیگری رویا محمودی برابر خراسان رضوی با مربیگری الهه تیموری

-ساعت14:30  گلستان با خراسان رضوی

-ساعت15:45 همدان با آذربایجان شرقی

این مسابقات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با انجام تست کرونا و ضدعفونی محیط و با کسب مجوز از فدراسیون پزشکی و مراجع زیربط و با حضور تیم های برگزیده بانوان کشور برگزار خواهد شد و از صبح امروز 9 اسفندماه انجام تست کرونا بازیکنان آغاز شده است محل استقرار تیمهای شرکت کننده هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد می باشد.

گفتنی است مرحله مقدماتی یازدهمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان بهمن ماه 1398 به پایان رسید لیکن برگزاری مرحله فینال لیگ بانوان به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا لغو گردید.

خواهشمنداست درخصوص پوشش خبری و تهیه گزارش تصویری ازاین رویداد مهم ورزشی در بخش بانوان اقدام شایسته مبذول فرمایید. مجدداً از الطاف آن مدیریت محترم کمال تشکر و قدردانی را دارد.

آدرس محل برگزاری لیگ بانوان: تهران-انتهای بزرگراه شهید ستاری شمال- میدان دانشگاه- دانشگاه واحد علوم و تحقیقات- میدان  پژوهش سالن ورزشی فتح.